صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

بلاتکلیفی تیم ملی تکواندو
انتخابی در یک وزن

کادر فنی تیم ملی تکواندو خلأ وزن چهارم را با برگزاری رقابت‌های انتخابی و دعوت از دو تکواندوکار جوان پر می‌کند. تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی پیگیری می‌شود که متین رضایی به عنوان تنها تکواندوکار در وزن چهارم یا همان ۶۸- کیلوگرم در اردوی آماده‌سازی حضور دارد. او به همراه آرین سلیمی، میرهاشم حسینی، متین رضایی، علیرضا حسین‌پور، مهدی حاجی‌موسایی، ابوالفضل زندی، مهران برخورداری، ابوالفضل عباسی، امیرمحمد بخشی و سجاد مردانی تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کند.
 با توجه به خلأ موجود در وزن ۶۸- کیلوگرم کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی، دو تکواندوکار را به اردوی تیم ملی دعوت کند. بر همین اساس مسابقات انتخابی دوشنبه ۳۰ مردادماه با حضور ۱۱ تکواندوکار در خانه تکواندو برگزار می‌شود. امیرعباس رهنما، حامد اصغری، ابوالفضل یعقوبی، علی خوش‌روش، آرش وزیری، عرفان بزرگی، امیرحسین محمد خانلو، محمدمهدی عمادی، امیرمحمد محمدی، امیر‌مرتضی عابدیان و نیما نورمحمدی تکواندوکارانی هستند که باید در این رقابت شرکت کنند.
 

اردوی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری
دعوت از ۴ ورزشکار

اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود. اردوی متمرکز تدارکاتی تیم ملی پاراسایکلینگ مردان به منظور حضور در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو از 28 مرداد تا 12 شهریور در استان زنجان برگزار می‌شود. رضا رشنو، بهروز فرزاد، محمد دلیر حیدرآبادی و مهدی محمدی نفرات دعوت شده به اردو هستند.


اعزام پیشکسوتان وزنه‌بردار به جهانی لهستان

تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان، شب گذشته تهران را به مقصد کراکف لهستان میزبان این دوره از رقابت‌ها ترک کردند. مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان در سال‌جاری از 27 مرداد تا 4 شهریور در کراکف لهستان برگزار می‌شود و ۶ وزنه‌بردار از ایران شرکت خواهند کرد. برهمین اساس؛ در دسته 67 کیلوگرم هوشنگ محمدی در گروه سنی 55 سال، فرزاد ملک‌محمدی در گروه سنی 45 سال در دسته 102 کیلوگرم، کاوه ریاحی در گروه سنی 45 سال و در دسته وزنی 109 کیلوگرم، امید مرادی درگروه سنی 40 سال و در دسته وزنی 109 کیلوگرم، محسن سلطانی در دسته وزنی 89 کیلوگرم و درگروه سنی 35 سال، سید‌مصطفی رجایی درگروه سنی 35 سال و در دسته وزنی 109 کیلوگرم ملی‌پوشانی هستند که به این دوره از رقابت‌های اعزام شدند. محمداسحاق نارویی در دسته ۶۱ و حسین حمزه سقایی در دسته ۵۵ نیز، شانس کسب مدال طلا داشتند که به دلیل عدم صدور ویزا توسط سفارت لهستان، از همراهی تیم بازماندند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی