گزارش بیلد از پشت پرده رختکن دورتموند

زنبورها بلینگهام را دوست نداشتند

نشریه بیلد آلمان به تازگی گزارش داده رختکن دورتموند از جدایی جود بلینگهام و نبودنش در این تیم، بسیار خوشحال است. ظاهراً انتقال این بازیکن 19 ساله به رئال مادرید برای جو رختکن زنبورها مفید بوده زیرا برخی بازیکنان به نوعی با او دچار زاویه و مشکل شده بودند. گفته می‌شود سه موضوع باعث خشم اعضای تیم از بلینگهام شده بود. اول از همه یکی از بزرگترین مشکلات بین بلینگهام و اعضای رختکن این بود که او پس از اتمام هر بازی که تیم از حمایت تماشاگران تشکر می‌کرد، منتظر می‌ماند و سپس راهی جایگاه‌ها می‌شد تا به تنهایی مورد تشویق هواداران قرار بگیرد. این رفتار بلینگهام از فصل 22-2021 و زمانی شروع شد که احساس کرد ارلینگ هالند در بین هواداران از او محبوب‌تر است. در رختکن دورتموند گفته می‌شد بلینگهام می‌خواهد خودش به تنهایی و جلوتر از هم‌تیمی‌هایش در مرکز توجه قرار داشته باشد. مورد بعدی به این مربوط می‌شد که برخی بازیکنان از کلماتی که بلینگهام هنگام صحبت با آنها به کار می‌برد، ناراضی بودند. این موضوع آنجایی جدی‌تر شد که بلینگهام در جریان بازی مقابل گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا، به نیکو شولتس توهین کرد. گویا بلینگهام فصل گذشته نیز به این رفتار خود ادامه داده است، بخصوص در طول تمرینات یا در رختکن در بین دو نیمه هر بازی، او نسبت به هم‌تیمی‌هایش بدرفتاری می‌کرده است. مورد آخر و سوم نیز مربوط به این می‌شود بلینگهام فصل گذشته که به عنوان کاپیتان سوم دورتموند انتخاب شده بود و در شورای تیمی زنبورها نیز حضور داشت، به ندرت عدالت را در برخورد با هم‌تیمی‌هایش رعایت می‌کرد. او با دیگر اعضای تیم خیلی کم ارتباط داشت و از آنجایی که همواره بدخلقی می‌کرد، نقش رهبری‌اش را نیز انجام نمی‌داد. سران دورتموند نیز متوجه این مشکلات شده بودند و بلینگهام چندین بار در این‌باره با سباستین کل مدیر ورزشی زنبورها صحبت کرده بود. اما دورتموند از محروم و جریمه کردن بلینگهام خودداری می‌کرد زیرا نمی‌خواست انتقال او به باشگاه بعدی‌اش به خطر بیفتد.
این نکته را هم بد نیست بدانید که دورتموندی‌‌ها خیلی دوست داشتند بازیکنی جایگزین او کنند که از نظر رفتاری برعکس بلینگهام باشد و در نهایت به سراغ مارسل زابیتسر رفتند. آنها قبل از جذب این هافبک اتریشی به دقت شخصیت او را بررسی کرده بودند و در نهایت مطمئن شدند به چنین بازیکنی با این ویژگی‌ها نیاز دارند. زنبورها امید دارند که زابیتسر حال‌ و هوای رختکن‌شان را عوض کند.
امره جان کاپیتان جدید دورتموند نیز مورد احترام هم‌تیمی‌هایش است و سباستین هالر اکنون به عنوان یکی از اعضای شورای تیمی دورتموند، مسئولیت برقرار کردن ارتباط بازیکنان انگلیسی زبان با دیگر اعضای تیم را دارد. همچنین گفته می‌شود که این بازیکن ساحل‌عاجی همواره پذیرای انتقادات بازیکنان مختلف در خصوص شرایطی که دارند و شنیدن مشکلات‌شان است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی