مدافع پرحاشیه قصد جدایی از یونایتد را ندارد

هری مگوایر می‌ماند

به نظر می‌رسد هری مگوایر برای فصل آینده نیز در اولدترافورد ماندنی باشد. این مدافع انگلیسی تصمیم گرفته در منچستریونایتد باقی بماند و برای جایگاهش در تیم تحت هدایت اریک تن هاخ رقابت کند.
به گزارش رسانه‌های انگلیسی، منبعی نزدیک به مگوایر می‌گوید که این بازیکن کاملاً به منچستریونایتد متعهد است و این باشگاه را دوست دارد. این منبع در مورد علاقه وستهم نیز گفته که مگوایر بسیار به دیوید مویس احترام می‌گذارد اما هرگز با این باشگاه به توافق شخصی دست پیدا نکرده است. مگوایر اعتقاد دارد که در این فصل فرصت زیادی برای بازی به دست خواهد آورد. در صورت باقی ماندن مگوایر در منچستریونایتد خرید بنجامین پاوار بعید به نظر می‌رسد چراکه باشگاه نمی‌خواهد مبلغ زیادی برای یک مدافع میانی هزینه کند و تن‌هاخ نیز به لیندلوف اعتماد زیادی دارد.
فابریتزیو رومانو نیز در گزارش خود گفته است که وستهم از جذب مگوایر کنار کشیده و گزینه‌های دیگر خود را برای خط دفاعی دنبال می‌کند. هری مگوایر برای پیوستن به وستهم درخواست غرامت ۷ میلیون یورویی کرده بود که با موافقت منچستریونایتد نیز به خواسته این بازیکن احترام می‌گذارد و قصد ندارد او را مجبور به خروج از باشگاه کند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی