صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

حسینی دور از ترکیب اصلی کایسری
قلعه‌نویی در استانبول فقط یک ایرانی را می‌بیند؟

در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه کایسری اسپور با دو بازیکن ایرانی خود میهمان استانبول اسپور است. هر دو تیم هفته اول را با تساوی پشت سر گذاشتند. کایسری مقابل تیم قدرتمند گالاتاسرای به تساوی رسید و استانبول اسپور هم قونیه اسپور را در خانه حریف متوقف کرد. جمعه و از ساعت 19 این دیدار با حضور یک میهمان ویژه آغاز می‌شود. امیر قلعه‌نویی به ترکیه می‌رود تا نمایش دو بازیکن ایرانی کایسری را از نزدیک ببیند. البته که مجید حسینی در بازی اول غیبت داشت و با توجه به تساوی بدون گل مقابل گالاتاسرای بعید است سرمربی کایسری دست به ترکیب اصلی خود بزند و حسینی را از ابتدا به زمین بفرستد. بنابراین شاید قلعه‌نویی نتواند عملکرد هر دو بازیکن ایرانی را تماشا کند.
کایسری اسپور اگر با دست پر از استانبول برگردد، اتفاق بزرگی را رقم خواهد زد. استانبول اسپور تیم دست و پا بسته‌ای نیست و با خریدهایی که انجام داده این مسأله را اثبات کرده. علی کریمی در مرکز زمین کار سختی پیش رو خواهد داشت، بخصوص که انتظارها از او به دلیل نمایش درخشان مقابل گالا بالا است.
 

پاداش دبل مقابل لوون
اکرت در تیم هفته بلژیک

دنیس اکرت طی سه بازی اخیر در لیگ بلژیک چهار گل زده و آقای گل فعلی ژوپیلرلیگ محسوب می‌شود.
اکرت این هفته مقابل لوون دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و طبق پیش‌بینی‌ها در تیم منتخب هفته قرار گرفت.
 این مهاجم ایرانی-آلمانی با دو گلی که زد، نمره 7/8 را از کارشناس‌ها گرفت و با توجه به این آمار وارد تیم منتخب هفته شد. اکرت بازیکنی است که سابقه بازی برای اینگولشتات، اکسلسیور و سلتاویگو را در کارنامه دارد و با توجه به جدایی بونیفاس و انتقالش به بایر‌لورکوزن، این فصل تبدیل به مهاجم اصلی رویال یونیون شده است.
 

حق‌نظری نزدیکی‌های چمپیونز لیگ
سرمربی سابق سپاهان مغلوب یک ایرانی

تیم آلمالیق موفق شد در دیدار نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خانگی خود مقابل السیب عمان به برتری برسد و حریف العربی قطر در مرحله بعد شود. دیدار آلمالیق و العربی در شهر دوحه برگزار می‌شود و تیم برنده به مرحله گروهی صعود می‌کند. خورشید گیوسوف تک گل آلمالیق را در دیدار حساس به ثمر رساند. سیاوش حق‌نظری، هافبک ۲۸ ساله ایرانی آلمالیق، از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۸۲ جای خود را به میرجهان میراحمدف داد. این تیم از دقیقه ۷۳ با اخراج مارتین بواکیه مهاجم ایتالیایی خود 10 نفره مسابقه را ادامه داد. گفتنی است ویرا، سرمربی سابق سپاهان، هدایت تیم عمانی در این دیدار را بر عهده داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی