صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

دوئل جذاب ایرانی‌ها در ماکسیمیر

محرمی 90 دقیقه پشت سر حاجی‌صفی

آ.ا.ک آتن بعد از قهرمانی در سوپرلیگ یونان راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شد. درست مانند دیناموزاگرب که همین اتفاق برایش در لیگ کرواسی رخ داد. نکته جالب اینکه دو تیم دیناموزاگرب و آ.ا.ک آتن در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر برخورد کردند و این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم یونانی تمام شد. این بازی حساس البته برای ما ایرانی‌ها هم حائز اهمیت بود. چرا که صادق محرمی در اردوی دیناموزاگرب حضور دارد و احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی هم در لیست آ.ا.ک آتن حضور دارند. ابتدا دیناموزاگرب به گل برتری رسید تا هوادارانش در ورزشگاه ماکسیمیر خوشحال شوند. آ.ا.ک آتن که احسان حاجی‌صفی را در سمت چپ خط دفاع داشت، با به ثمر رساندن دو گل بازگشتی رؤیایی به بازی داشت و در نهایت هم توانست میزبان خود را با شکست روانه بازی برگشت کند.
حاجی‌صفی یک کارت زرد دریافت کرد اما توانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد. با این حال عملکرد صادق محرمی بهتر از کاپیتان تیم ملی بود. او با نفوذهای تماشایی خود بارها در جنگ تن به تن با حاجی‌صفی برنده شد اما چه سود که سایر بازیکنان دیناموزاگرب نتوانستند از پاس‌های او استفاده کنند. محرمی به قدری در ترکیب دیناموزاگرب جا افتاده که ریستوفسکی- دفاع راست سابق این تیم- به مرکز خط دفاعی منتقل شده و در این پست به میدان می‌رود.
میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن در این بازی فرصت عرض اندام به دست نیاورد. او که در نقل و انتقالات تابستانی از استقلال پیشنهاد بازی دریافت کرد، تصمیم گرفت در یونان بماند و همچنان برای آ.ا.ک آتن به میدان برود. او که مدتی است از لیست تیم ملی دور مانده، با توجه به نیمکت‌نشینی در آ.ا.ک قطعاً مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که محمدی جایی در لیست جدید قلعه‌نویی نخواهد داشت. بازی برگشت آ.ا.ک آتن مقابل دیناموزاگرب هفته آینده در یونان برگزار خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی