صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هفت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

 

تماشاگر روی دیوار
استقبال تبریزی‌ها از بازی تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس فوق‌العاده بود. هرچند بخشی از سکوهای طبقه دوم ورزشگاه خالی بود اما بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و دقایقی بعد از شروع بازی هم به تعداد آنها اضافه می‌شد. جالب اینکه با وجود اعلام دست‌اندرکاران بازی، در حالی که قرار نبود کودک زیر 10 سال در ورزشگاه باشد اما کودکان 5 تا 7 سال در استادیوم دیده می‌شدند. به نوشته رسانه‌ها ظرفیت ورزشگاه کاملاً تکمیل شده و حتی روی دیوارهای ورزشگاه نیز برخی تماشاگران نشسته‌ بودند. پیش از آغاز مسابقه هم یکی از تماشاگران از حال رفت و مأموران اورژانس در ورزشگاه به حال او رسیدگی کردند.


لیزر در حضور ناظر
در شرایطی که قبل از بازی گفته شده بود تماشاگران این بازی نباید از مواد دودزا و لیزر استفاده کنند اما از همان ابتدای مسابقه لیزر روی صورت پرسپولیسی‌ها بود و در تمام لحظات مسابقه دیده می‌شد.


سیامک سمت یحیی نرفت
سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس هنگام ورود به زمین اگرچه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت اما با یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم روبه‌رو نشد .شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری و مهدی شیری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با گل‌محمدی خوش و بش کردند. پیش از آغاز مسابقه، خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور هم به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و او را در آغوش گرفت و به عنوان میزبان به مربیان پرسپولیس خوشامد گفت.


شجاع و امیری
در دقیقه 29 بعد از شوت امیری که پس از سوت داور زده شد، با هم درگیر شدند. شجاع خلیل‌زاده به وحید امیری معترض شد و امیری هم بارها از همه و شجاع عذرخواهی کرد تا غائله ختم شود. داور یک دقیقه بعد کولینگ بریک اجرا کرد و بازی متوقف شد تا بازیکنان دو تیم آب بنوشند.


اعتراض یحیی به داور
بازی خشن تراکتوری‌ها در بیست دقیقه ابتدایی مسابقه و چشم‌پوشی داور از برخی از این صحنه‌ها اعصاب یحیی گل‌محمدی را بهم ریخت. او بارها اعتراض‌های کوچکی داشت اما در صحنه‌ای که خیمنز با تکلی خشن سعید صادقی را زد همه اعضای کادر و نیمکت پرسپولیس به عرب براقی معترض شدند که چرا کارت زرد نداده است.


عرب براقی کارت نداد
در اتفاقی جالب و کم سابقه داور مسابقه پرسپولیس و تراکتور به هیچ‌یک از بازیکنان دو تیم اخطار نداد. البته در چند صحنه عرب براقی می‌توانست به بازیکنان اخطار بدهد و همین مسأله اعتراض گل‌محمدی را در پی داشت اما انگار عرب براقی دنبال رکورد بود.


شکست بدون حاشیه
با اینکه قبل و حین بازی شعارهایی از سوی سکوها علیه پرسپولیس سر داده شد اما خبری از سنگ و توقف بازی به خاطر تنش روی سکوها نبود و این بازی با سلامت تمام شد. بعد از باخت تراکتور هم هواداران این تیم بی سر و صدا ورزشگاه را ترک کردند و رفتند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی