صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

مهدی روی فرم نبود و گل نزد
تأثیر شایعه‌ها روی طارمی
 مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی‌اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، به دنبال شروع موفق و گلزنی در نخستین مسابقه فصل جدید مقابل موریرنسی بود، اما اولین موقعیت‌سازی او در دقیقه ۳۷ با بی‌دقتی هم‌تیمی‌اش از دست رفت و تبدیل به گل نشد. طارمی در دقیقه ۴۵ با فرار عالی از بین مدافعان موریرنسی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می‌توانست نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند، اما شوت آخر او دقت لازم را نداشت و با واکنش تماشایی گلر حریف دفع شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
پورتو در دقیقه ۵۱ غافلگیر شد و گل اول را مقابل موریرنسی دریافت کرد، اما در ادامه توانست به بازی برگردد و دو گل بزند و البته یک اخراجی بدهد تا یاران طارمی نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی دو بر یک خارج از خانه به دست بیاورند. طارمی هم با توجه به شایعه‌های نقل و انتقالاتی خیلی سر حال و روی فرم نبود.
 

3 بازی و 4 گل زده
باشو در امارات غریبه نیست
 تیم فوتبال اتحاد کلباء خود را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های ادنوک لیگ امارات آماده می‌کند. آنها باید در هفته نخست، به مصاف همشهری خود یعنی الشارجه بروند. دیداری که برای مدیران کلباء از اهمیت زیادی برخوردار است. این تیم دو روز پیش در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل به مصاف تیم حتا رفت. تیمی که با قهرمانی در دسته اول، امسال به رقابت‌های ادنوک لیگ صعود کرده که این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان مجیدی به پایان رسید. مهدی قایدی و لئاندرو گل‌های تیم مجیدی را به ثمر رساندند و در سمت مقابل نیز مارکو، مدافع اسلواک حتا گلزنی کرد. با احتساب این گل، تعداد گل‌های مهدی قایدی در سه دیدار تدارکاتی اردوی پیش فصل اتحاد کلباء به عدد 4 رسید. او همچنین در این دیدارها سه پاس گل داد و یک پنالتی نیز گرفت تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است.
 

مدافع ایرانی به دنبال فرصت
حزباوی- عفیف آماده بازی اول
 فصل جدید رقابت‌های لیگ قطر از روز چهارشنبه آغاز می‌شود اما السد نخستین دیدار خود را روز جمعه برابر ام صلال برگزار می‌کند. محمد امین حزباوی که تابستان امسال با انتقالی از فولاد راهی السد شد، فقط توانسته ۱۰ دقیقه مقابل الشرطه عراق در جام باشگاه‌های عرب به میدان برود. با وجود اینکه تیم قطری در چهار دیدار جام ملک سلمان بازی کرده، اما خبری از مدافع جوان ایرانی در ترکیب تیم قطری نبود.
این بازیکن که تمرینات خود را به صورت جدی ادامه می‌دهد، منتظر نخستین فرصت از سوی برونو میگل است تا بتواند توانایی‌هایش را نشان داده و به مهره‌ای قابل اعتماد در ترکیب تیم تبدیل شود. انتشار تصاویری از تمرین السد نشان می‌دهد که حزباوی از روحیه بالایی برخوردار بوده و آماده دیدار روز جمعه است. جایی که او در کنار اکرم عفیف، مرد سال فوتبال آسیا دیده می‌شود.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی