صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

 

پرونده خاصی برای بیرو تشکیل نشده
اعضای کمیته انضباطی در جلسه اخیر به بیرانوند تذکر داده‌اند که صحبت‌هایش تنش‌زا بوده اما از آنجایی که این اظهارات علیه داور مطرح نشده بود، هنوز تصمیم خاصی هم در موردش نگرفته‌اند. بیرانوند در زمان خروج از این جلسه در مورد لزوم با تماشاگر برگزار شدن دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر به‌دلیل مراسم اهدای سوپرجام اعلام کرد در این مورد با منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال نیز تماس گرفته است. البته این حرف در فضای مجازی بازتاب داشته و برخی مدعی هستند دروازه‌بان تیم ملی برای جلوگیری از محرومیت خود با قنبرزاده صحبت کرده. با وجود این یکی از اعضای کمیته انضباطی این موضوع را رد کرده و مدعی شد: این کمیته مستقل است و به هیچ احدی اجازه نمی‌دهیم در کار قضایی دخالت کند. ظاهرا در این مورد نیز کمیته انضباطی پس از شنیدن توضیحات بیرانوند، هنوز پرونده خاصی برای او تشکیل نداده است زیرا برخلاف سایر نفراتی که در این هفته با برخورد این کمیته مواجه شدند، این دروازه‌بان در مورد عملکرد داوری که خط قرمز کمیته انضباطی است، صحبتی را مطرح نکرده و هر دعوتی به این کمیته نیز دلالت بر انجام تخلف ندارد.
 

5 هزار پرسپولیسی در یادگار
با توجه به حضور ناظر ای‌اف‌سی و شرایطی که قرار است در بازی امشب ایجاد شود تیم میهمان هم در مسابقه امشب از درصدی از سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز برخوردار خواهد بود و قرار است 5 هزار بلیت (10 درصد تماشاگران میزبان) برای پرسپولیس بلیت فروخته شود. گفتنی است شب گذشته پرسپولیس بعد از برگزاری تمرین آخر با پرواز اختصاصی و چارتر راهی تبریز شد. ساعت برگزاری این مسابقه هم از 19 به 18:45 تغییر کرد.


شایعه درباره تعداد ملی‌پوشان
با اینکه گفته شده فقط شش بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند اما یک شایعه دیگر هم شنیده شده که 10 بازیکن تیم یحیی برای دریافت ویزای بلغارستان اقدام کرده‌اند. گفته می‌شود از تیم ترکیب ثابت پرسپولیس فقط علی نعمتی پاسپورت نداده این یعنی که سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر و شهاب زاهدی که هر سه نفر نیز سابقه دعوت به تیم ملی را دارند در فهرست کلی تیم ملی قرار دارند و برای ویزای بلغارستان اقدام کرده‌اند که البته مشخص نیست چند نفر برای بازی انتخاب خواهند شد.


تأیید دوباره گل سالم پرسپولیس
دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر کارشناسان داوری باز هم صحت گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را تأیید کردند و همگی گفتند با کار فوق‌العاده کمک داور گل علی نعمتی که برای پرسپولیس سه امتیاز به همراه داشت در شرایط سالم به دست آمده و اصلاً آفساید نبوده است. از سوی دیگر بیشتر کارشناسان داوری این برنامه در صحنه تکل خشن میلاد فخرالدینی روی پای مرتضی پورعلی‌گنجی که در دقیقه 8 اتفاق افتاد اعتقاد داشتند داور باید به کاپیتان ایرالکو کارت قرمز مستقیم می‌داد و به نوعی ثابت شد پرسپولیس به جای سود بردن از داوری در این مسابقه اتفاقاً ضرر هم کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی