صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

نشست خبری کلوپ و پوچتینو قبل از دیدار حساس فرداشب

چلسی - لیورپول؛ برای گرم کردن لیگ برتر

 

لیگ برتر از شب گذشته شروع شد ولی مهم‌ترین بازی هفته فرداشب بین تیم‌های چلسی و لیورپول برگزار خواهد شد. سرمربیان ۲ تیم جمعه ظهر در کنفرانس‌های خبری ظاهر شدند و حرف‌های جالبی درباره شروع فصل و بازی مهم فرداشب زدند.
پوچتینو که برای اولین بار تجربه حضور روی نیمکت چلسی را خواهد داشت و تیمی کاملاً متفاوت را روانه میدان خواهد کرد در مورد این بازی گفت: «کلوپ یکی از بهترین‌هاست. یکی از پنج مربی برتر دنیا. یورگن کارش را عالی انجام می‌دهد و باشگاهی بزرگ از او حمایت می‌کند؛ چه زمانی که خوب نتیجه می‌گیرد و چه زمانی که بد نتیجه می‌گیرد. آنها به یورگن اعتماد دارند و بهترین ابزارها را در اختیارش می‌گذارند تا تیمی خوب بسازد و در تک تک رقابت‌ها برای قهرمانی بجنگد.»
بعد هم اشاره‌ای به کاپیتانی ریس جیمز در تیمش کرد: «ریس بازیکنی است که بالفطره می‌تواند رهبر باشد. او با شخصیت و ویژگی‌هایش سرمایه بزرگی برای حال و آینده باشگاه است. ریس یک بازیکن کامل است. او به عنوان فوتبالیستی درجه‌ یک و انسانی خوب بهترین گزینه برای کاپیتانی چلسی است.» این روزها دو تیم قبل از شروع فصل یک جدال بسیار بسیار داغ را هم سر خرید کایسدو،‌ هافبک اکوادوری برایتون راه انداخته‌اند. پوچتینو درباره این بازیکن گفت: «من هیچ‌وقت درباره بازیکنانی که متعلق به ما نیستند صحبت نمی‌کنم. من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. ما سخت در تلاش هستیم تا بازیکنان بیشتری به تیم اضافه کنیم تا چلسی کیفیت بیشتری داشته باشد. در حال حاضر نمی‌خواهم درباره بازیکنانی که بازیکن ما نیستند صحبت کنم.» یورگن کلوپ هم روز گذشته در کنفرانس خبری ظاهر شد. او که در آن لحظه فکر می‌کرد پیوستن کایسدو به تیمش قطعی شده، در مورد این هافبک به صراحت صحبت کرد اما دقایقی بعد مشخص شد چلسی پیشنهاد بالاتری دارد و انتخاب خود بازیکن هم آبی‌های لندن است.
سرمربی آلمانی البته نکاتی هم در مورد تیم رقیب و بازی فرداشب گفت: «فکر می‌کنم دو تیم واقعاً خوب، دو تیم واقعاً بااستعداد، مقابل هم قرار خواهند گرفت. این چیزی است که ما باید برای آن آماده شویم، این اولین بازی خانگی آنها پس از یک استراحت بزرگ است، آنها می‌خواهند خودشان را به سرمربی جدید نشان بدهند، بنابراین ما باید آماده باشیم. این اولین بازی رسمی ما در این فصل است و نمی‌خواهیم زمان را تلف کنیم، باید واقعاً آن را دنبال کنیم، بنابراین باید ببینیم که چگونه پیش می‌رود. فکر می‌کنم ما باید آن را به درستی امتحان کنیم.» کلوپ در پایان به تغییرات زیاد تیمش هم اشاره کرد: «حقیقتاً ما این شروع جدید را با (لیورپول بازنگری شده) داریم. این یک فرصت جدید برای همه است، همه باید گام بردارند، گروه رهبری جدیدی در تیم وجود دارد. پسران جدید عالی هستند، دومنیک سوبوسلای، کودی خاکپو و مک آلیستر فوق‌العاده‌اند. بیایید مسئولیت را بر عهده بگیریم و پیش برویم، سعی نکنید مثل کسی باشید، بهترین نسخه خودتان باشید.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی