صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

پیروزی مقابل میتلند با انصاری‌فرد
کریم در یکقدمی لیگ کنفرانس

در یکی از مسابقات دور رفت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا در فصل 2023-24، تیم اومونیا قبرس که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب ابتدایی خود نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، مقابل تیم میتلند دانمارک قرار گرفت. یاران انصاری‌فرد که در مرحله گذشته پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا موفق به کسب پیروزی و عبور از سد قابالا آذربایجان شدند، در دیدار رفت برابر میتلند دانمارک هم توانستند نمایش بهتری از حریف خود داشته باشند و به برتری دست پیدا کنند.
تیم فوتبال اومونیا که هنوز مسابقات رسمی خود در فصل جدید لیگ یک قبرس را آغاز نکرده، در جدال پلی‌آف لیگ کنفرانس برابر میتلند دانمارک توانست به برتری یک بر صفر دست یابد و با برد به استقبال بازی برگشت در زمین حریفش برود. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که پس از حضور ثابت در دیدار رفت مرحله گذشته پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا مقابل قابالا آذربایجان، در مسابقه برگشت به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در جدال با میتلند دانمارک هم از دقیقه ۶۶ حضور تعویضی داشت. یاران انصاری‌فرد هفته آینده در دانمارک مسابقه برگشت را مقابل میتلند برگزار می‌کنند و امیدوار به کسب پیروزی و صعود در پلی‌آف لیگ کنفرانس هستند.


پیشنهاد جذاب به اینتر برای جذب مهدی
روی طارمی شرط ببندید

بحث و گمانه‌زنی درباره آینده مهدی طارمی همچنان ادامه دارد. رسانه‌های معتبر و موثق اروپایی از تمایل تیم‌های تاتنهام، میلان و اینتر به جذب مهاجم ایرانی پورتو خبر می‌دهند و تیم پرتغالی نیز برای فروش آقای گل فصل قبل، 30 میلیون یورو می‌خواهد. اینتر از جمله مشتریان جدی مهاجم ایرانی به شمار می‌رود و حتی گفته می‌شود صحبت‌های اولیه برای بررسی شرایط طارمی را از طریق واسطه‌ها جویا شده است. در همین خصوص، رافائل گارینلا نویسنده و خبرنگار ایتالیایی که یک دکتر روانپزشک است، در مطلبی که در سایت هواداری بیسکیو نراتزوری منتشر شده، به مقایسه میان گزینه‌های مطرح شده برای خط حمله اینتر پرداخته و به اینزاگی پیشنهاد داده تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرد: «بهتر است قاطعانه روی طارمی شرط‌ بندی کنید. مهاجم پورتو 31 سال سن دارد و قراردادش در سال 2024 به پایان می‌رسد و ارزش آن حدود 30 میلیون است. پورتو، علی‌رغم این واقعیت که قرارداد با مهاجمش به پایان نزدیک شده است، به سختی ادعاهای خود را کاهش خواهد داد. طارمی یکی از بازیکنانی است که به تنهایی کار می‌کند، در جمع کردن تیم مهارت دارد و برای گلزنی می‌توانید به او اعتماد کنید. تصادفی نیست که او مورد علاقه تاتنهام است، تیمی که برای جایگزینی هری کین، این ایرانی را شناسایی کرده است. طارمی تجربه بین‌المللی دارد. او یکی از بهترین بازیکنان پورتو در آخرین دوره لیگ قهرمانان اروپا بود که البته در تقابل با نراتزوری شکست خوردند. برای گرفتن او، اینتر باید پدال گاز را فشار دهد. این فوتبالیست حضور در لیگ برتر را دوست دارد اما اینتر، برخلاف تاتنهام، یک برگ برنده در جیب دارد؛ حضور در بهترین تورنمنت اروپایی.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی