هندبال نوجوانان قهرمانی جهان

ایران به دنبال جایگاه نهمی

مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در حالی به میزبانی کرواسی برگزار می‌شود که تیم ایران در حیاتی‌ترین مسابقه خود حریف آلمان نشد تا دست خالی بماند.
 دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تیم ملی هندبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلمان رفت که در نهایت با شکست در این مسابقه از راهیابی به مرحله بعد بازماند.  
آلمان تیم پرسابقه در هندبال جهان هست و در رده سنی نوجوانان نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا است و شاید همین قدرت این تیم بود که مانع از رسیدن تیم ایران به مرحله یک چهارم نهایی شد.  این مسابقه در حالی با نتیجه 32 بر 25 به سود آلمان به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نیمه نخست این بازی را با نتیجه ۹-۱۳ به حریف واگذار کرده بودند.
 این شکست باعث شد تا تیم ایران از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و حالا برای یکی از عناوین نهم تا شانزدهم رقابت کند. در دیگر دیدار گروه چهارم مرحله یک هشتم جزایر فارو توانست ۲۳-۴۱ عربستان را شکست دهد تا با این نتیجه تیم‌های جزایر فارو و آلمان به دور یک‌ چهارم نهایی صعود کردند و عربستان و ایران نیز باید برای کسب رده‌های نهم تا شانزدهم با تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم دیدار
 کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی