صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

آغاز مذاکره با پورتو
اینتر بی‌خیال طارمی نمی‌شود

 پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر تأیید کرد که بالوگان تنها مهاجمی نیست که این تیم دنبال می‌کند. دلیل آن هم واضح است. طبق خبرها، باشگاه موناکو برای خرید بالوگان، مهاجم آینده‌دار آرسنال پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارسال کرد که توسط توپچی‌ها رد شد. این یک پیام واضح از طرف باشگاه لندنی بود که قیمت 50 میلیون یورویی استعداد تیمش قابل مذاکره نیست و اینتر به سادگی نمی‌تواند با آرسنال برای خرید این بازیکن به توافق برسد.
طبق گزارش‌ها، باشگاه اینتر، دیگر علاقه‌ای به خرید بالوگان، مهاجم آرسنال ندارد و به سراغ یک گزینه جایگزین رفته است. مهاجم مدنظر نراتزوری مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو است. اینتر پس از جدایی روملو لوکاکو، مدت‌هاست به دنبال جایگزین این بازیکن می‌گردد و حالا کمتر از دو هفته مانده به شروع فصل جدید، این تیم امیدوار است که بتواند مهاجم 31 ساله پورتو را به خدمت بگیرد.
البته مذاکره با باشگاه پورتو کار راحتی نخواهد بود. این تیم پرتغالی برای فروش مهاجم تیمش حداقل 30 میلیون یورو می‌خواهد. این در حالی است که طارمی به تازگی 31 ساله شده و چیزی به پایان قراردادش باقی نمانده است.  علاوه بر اینتر، تاتنهام نیز در صورت فروش هری کین، علاقه‌مند است تا طارمی را به عنوان جانشین کاپیتان تیم ملی انگلیس به لندن ببرد.
مهدی طارمی در فصل گذشته 51 بازی برای پورتو انجام داد و 31 گل برای این تیم به ثمر رساند و همچنین 14 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. این بازیکن همچنین  با 22 گل زده، بالاتر از گونچالو راموس و ژوآئو ماریو، آقای گل لیگ پرتغال شد.


سکوت عجیب صادق و یارانش
محرمی هفته بعد دوباره در یونان

تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی که صادق محرمی در آن عضویت دارد، قرار بود سه‌شنبه شب این هفته در دیدار رفت مرحله سوم و نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم آ.ا.ک آتن یونان قرار بگیرد، اما این مسابقه به خاطر درگیری تماشاگران دو تیم و کشته شدن یک هوادار به تعویق افتاد. در حالی که آ.ا.ک آتن در دیدار رفت میزبان دیناموزاگرب بود و فوتبالدوستان ایرانی هم انتظار تقابل یاران احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی برابر صادق محرمی را می‌کشیدند، اما دستور یوفا کاری کرد تا این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شود. تعویق قطعی مسابقه آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی موجب شد تا یاران محرمی دستور بازگشت به زاگرب را دریافت کنند که این اتفاق هم افتاد و بازیکنان این تیم به طور کامل به شهرشان بازگشتند ولی در بدو ورود با سؤالات متعدد خبرنگاران مواجه شدند که البته هیچکدام از بازیکنان و مربیان دینامو حاضر به پاسخگویی نشدند. گفتنی است، تاریخ جدیدی برای انجام این مسابقه اعلام شده که طبق آن، دیناموزاگرب باید هفته آینده مجدداً به آتن برگردد و سه‌شنبه شب در دیدار رفت مقابل آ.ا.ک یونان قرار بگیرد و چهار روز بعد در ماکسیمیر زاگرب میزبان یاران حاجی‌صفی و محمدی باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی