پرسپولیس

 

پرسپولیس با سازمان لیگ سرشاخ نشد
از هفته بعد مصاحبه یحیی در میدان شیخ بهایی
روز دوشنبه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نشست خبری یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد اما صبح دیروز سازمان لیگ اعلام کرد تمامی نشست‌های خبری مربیان قبل از بازی‌های لیگ برتر در محل ساختمان این سازمان برگزار می‌شود. درخبر سازمان لیگ آمده بود اگر یحیی در ساختمان کنفرانس سازمان لیگ حاضر نشود این موضوع به کمیته انضباطی گزارش می‌شود.
بعد از این مسأله باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) و بعد از برنامه‌ریزی‌ها و اطلاع‌رسانی باشگاه در روزهای گذشته، ابلاغ کرد کنفرانس‌های خبری پیش از بازی در تهران از این پس در سازمان لیگ برگزار خواهد شد. این ابلاغ دیرهنگام و تازه در صبح امروز انجام شد در حالی که برنامه‌ریزی برای کنفرانس خبری آقای یحیی گل‌محمدی برای بازی با آلومینیوم اراک، به گواه اطلاع‌رسانی انجام شده، در روزهای گذشته صورت گرفته بود. از سوی دیگر سرمربی تیم، برنامه کاری فشرده‌ای را برای روز قبل از مسابقه طراحی کرده است که امکان تغییر آن و حضورایشان درسازمان محترم لیگ وجود نداشت. البته انتظار می‌رفت ابلاغ سازمان لیگ هم زودتر از این انجام شود تا با چنین شرایطی روبه‌رو نشویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در راستای تمکین این باشگاه از قوانین ومقررات ابلاغی در همکاری کامل با سازمان لیگ در بازی خانگی بعدی، برای نشست خبری پیش از بازی در محل اعلامی آن سازمان حضور خواهد یافت ولی نشست خبری امروز با توجه به اعلام قبلی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.
 

فصل شروع شد خبری از پرداختی باشگاه نشد
افتتاحیه پرسپولیس بدون دریافتی!
اعضای تیم پرسپولیس در حالی آماده شروع فصل تازه می‌شوند که تا روز گذشته و در فاصله یک روز مانده تا اولین بازی فصل خبری ازدریافتی‌های آنها نشده بود. پیش از این اعلام شده بود بازیکنان و دیگر اعضای تیم مبلغ مربوط به آپشن‌ها و پاداش‌های فصل قبل خود را که حدود 15 درصد مبلغ قراردادشان می‌شود تا قبل از شروع فصل تازه دریافت خواهند کرد که تا عصر دیروز چنین اتفاقی نیفتاده بود. همین مسأله باعث شد تا گل محمدی در نشست خبری روز گذشته خود اشاره‌ای به این مسأله داشته باشد و به موارد‌ طلب اعضای تیم از باشگاه اشاره کند. یحیی گفت آنها 5 درصد از رقم قرارداد دو فصل قبل، 15 درصد از فصل قبل(همان آپشن ها) والبته پیش پرداخت فصل جدید را‌ طلب دارند. در واقع بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز هیچ دریافتی نداشته‌اند و اگر امروز هم خبری نشود تیم قهرمان دوگانه فصل قبل بدون دریافتی فصل را شروع خواهد کرد.
 
     

جستجو
آرشیو تاریخی