پرسپولیس – آلومینیوم اراک؛ ورود سوت و کور قهرمان

 

بازی نخست پرسپولیس در فصل بیست و سوم لیگ حرفه‌ای امشب ساعت 19:30 در تهران مقابل آلومینیوم اراک آغاز خواهد شد. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با اینکه سرخ‌ها میزبان این مسابقه هستند اما نصیبی از این میزبانی نخواهند برد و مثل دوران کرونا بازی در سکوت ورزشگاه آزادی که همچنان در حال مرمت است برگزار خواهد شد.
شرایط پرسپولیس از یک نظر دیگر هم سوت و کور است چرا که باشگاه پرداختی به اعضای تیم نداشته و بازیکنان و مربیان با چهره‌ای طلبکار وارد فصل تازه می‌شوند ضمن اینکه شکل تیم هم تغییر زیادی نخواهد داشت چرا که فقط سه بازیکن جدید جذب شده‌اند که از این جمع فقط دو نفر در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.
شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی زادگان، دو خرید جدید پرسپولیس به احتمال زیاد چهره‌های تازه وارد ترکیب اصلی پرسپولیس خواهند بود و بقیه همان نفرات فصل قبل هستند.
آلومینیوم اراک هیچ وقت حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نبوده و بعضاً برای این تیم دردسرساز شده اما شکل و شمایل این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی کرده است. با این حال حضور مجتبی حسینی، دستیار سابق یحیی روی نیمکت این تیم می‌تواند یکی از جذابیت‌های این مسابقه باشد و البته کار پرسپولیس را برای اولین پیروزی خانگی دشوار کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی