صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

تصویب لباس فانکشنال فیتنس بانوان در وزارت ورزش

نشست کارگروه ساماندهی البسه ورزشی بانوان برگزار و لباس ورزشکاران فانکشنال فیتنس تصویب شد. جلسه کارگروه ساماندهی البسه ورزشی بانوان در محل وزارت ورزش با حضور مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و ندا مطلبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار و در طول این نشست لباس ورزشکاران رشته‌های فانکشنال فیتنس بانوان، ایروبیک بانوان و کلیستنیکس بانوان تصویب شد. ندا مطلبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر حسب وظیفه‌ای که در خصوص ساماندهی لباس بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی دارد جلساتی را تحت عنوان نشست کارگروه ساماندهی البسه ورزشی بانوان در طول سال با حضور اعضای کارگروه در بخش‌های مختلف حراست، فرهنگی و… برگزار می‌کند، گفت: در این جلسات علاوه بر رونمایی از لباس‌های تهیه شده رشته‌های مختلف موقعیت آن در جهان و آسیا مورد بحث قرار می‌گیرد و در مورد جامعه آماری، وضعیت فعالیت آن در ایران و سایر مسائل توضیحاتی از سوی نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی ارائه می‌شود.»

کاروان وزنه‌برداری از دهلی به تهران برگشت

باقیمانده کاروان وزنه‌برداری دختران و پسران نوجوان و جوان کشورمان که در رقابت‌های دهلی نو روی تخته رفتند و عناوین ارزشمندی را برای کشورمان کسب کردند،  با استقبال برخی از قهرمانان و ستاره‌های نامدار این رشته المپیکی،  همینطور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کشور بازگشتند. مراسم استقبال از کاروان تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با حضور تعدادی از خانواده‌ها و شماری از قهرمانان و پیشکسوتان صاحب نام از جمله حسین رضازاده و محمد نصیری انجام شد. دکتر فرامرز کیانی‌زاده،  مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان،  همینطور جلال رشیدی کوچی،  نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم استقبال  حضور داشتند.


طهماسبی جایگزین سرمربی نونهالان شد

علیرضا دبیر در حکمی حسن طهماسبی را به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان منصوب کرد. با توجه به اتمام قرارداد مسعود واحدی، سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد نونهالان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی، حسن طهماسبی را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی