پیشنهاد‌های رویایی


پاری‌سن‌ژرمن به هیچ عنوان نمی‌خواهد تابستان آینده شاید بهترین بازیکن تاریخ خود را رایگان از دست بدهد، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه نیز تأیید کرده که به هیچ عنوان نمی‌تواند بهترین بازیکن جهان را رایگان از دست بدهد.
الهلال برای به خدمت گرفتن امباپه پیشنهادی رؤیایی به پاریس ارائه داد که طبق این قرارداد بازیکن با 300 میلیون به این تیم انتقال داده می‌شد و در قراردادی یک ‌ساله 700 میلیون یورو درآمد کسب می‌کرد. الهلالی‌ها حاضر بودند در قرارداد این بازیکن بندی بگذارند که او در پایان فصل به رئال مادرید منتقل شود. پاریس این پیشنهاد را پذیرفت اما ستاره فرانسوی دست رد به سینه عربستانی‌ها زد و پیشنهاد مذاکره با این تیم را قبول نکرد. گفته می‌شد لیورپول نیز مذاکراتی برای قرارداد قرضی یک ساله برای به خدمت گرفتن این بازیکن داشته است.
اما آخرین باشگاهی که وارد رقابت برای جذب این بازیکن فرانسوی شده، چلسی است، به گزارش میرور تاد بولی، مالک چلسی، قبلاً با الخلیفی در مورد انتقال احتمالی این بازیکن صحبت‌هایی داشته و آماده است تا مبلغ مورد نیاز باشگاه و دستمزد این بازیکن را بپردازد.
از طرفی شنیده می‌شود لوییس انریکه، ترکیب و تاکتیک‌های خود برای فصل جدید را بدون امباپه برنامه‌ریزی می‌کند چرا که او اگر جدا نشود، به روی سکو می‌رود. کیلیان امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال سپری کردن یک جنگ تمام عیار هستند. به نظر می‌رسد مقصد آینده او رئال مادرید است اما زمان و نحوه انجام این انتقال مشخص نیست. آنچه مشخص شده، این است که امباپه دیگر با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به میدان نخواهد رفت. پس از اینکه امباپه از تور پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن برای سفر به شرق آسیا کنار گذاشته شد، اکنون با تصمیم باشگاه و تأیید ‌لوییس انریکه، او عملاً از ترکیب پاریسی‌ها برای فصل آینده هم کنار گذاشته شده است. با توجه به اینکه رابطه امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کاملاً دچار فروپاشی شده و آنها در یک جنگ تمام عیار هستند، هیچ بعید نیست ناصر الخلیفی با پذیرش ضرری هنگفت، تا پایان فصل آینده امباپه را سکونشین کند، مگر اینکه پیشنهادی مناسب از سوی رئال مادرید به دست او برسد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی