صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و پنج - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و پنج - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مصاحبه وخبر

مهاجری:خیبر بمب تیمی است
محمدرضا مهاجری سرمربی خیبرخرم‌آباد در خصوص تغییرات بسیار زیادی که در تیمش رخ داده می‌گوید: «قرار بر این بود که بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم، خیبر سال گذشته جزو چهار پنج ‏تیم بالای جدول بوده و تا هفته‌های آخر یکی از شانس‌های ‏صعود به لیگ برتر بود و عقل سلیم می‌گوید تیمی که شانس صعود داشته نباید به شاکله‌اش دست ببرید بویژه خط دفاعی‌اش و گلری که کلین‌شیت‌های زیادی انجام داده است. ‏وقتی نتوانستیم به هر دلیلی شاکله سال گذشته تیم را حفظ کنیم مجبور شدیم تغییرات را انجام دهیم و ‏بازیکنانی به تیم تزریق شوند. خیلی با وسواس و دقت سعی کردیم بازیکنانی را که لازم داریم جذب کنیم و البته که با شرایط فرهنگی اینجا همخوانی داشته باشند. صحبت‌های لازم همه انجام شده و امیدواریم دو سه پست که نیاز داریم بازیکن مورد نظرجذب کنیم. به نظرم بمب خود تیم خیبر است، ما بمب نفری نداریم و بمب تیمی هستیم.» اما پیش‌بینی او از تیم‌های مدعی لیگ یک. « به هرحال بقیه تیم‌ها بیکار نیستند آنها نیز هدف، انگیزه و ‏تمام توان‌شان را برای صعود گذاشته‌اند، روی کاغذ حداقل هشت یا ۹ تیم شرایط صعود دارند یعنی آمدند که این اتفاق رخ دهد. بقیه تیم‌ها نیز که می‌مانند تیم‌هایی هستند که ‏معادلات را خیلی جاها به هم می‌زنند. چون شرایط صعود را ندارند.»


محرومیت دو بازیکن نساجی از بازی هفته اول
دو کاپیتان تیم فوتبال نساجی در اولین دیدار فصل حضور نخواهند داشت. محرومیت دو بازیکن نساجی از بازی هفته اول تیم فوتبال نساجی در هفته اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پیکان تهران می‌رود اما مهدی رحمتی در این مسابقه دو بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد. مهرداد عبدی کاپیتان اول و همچنین فرزاد زامهران دیگر کاپیتان این تیم به دلیل محرومیت در اولین بازی فصل حضور نخواهند داشت. دلیل غیبت هر دو بازیکن به تقابل با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ بیست و دوم برمی‌گردد که آنها با دریافت کارت‌ قرمز از بیژن حیدری از زمین بازی اخراج شدند اما محرومیت‌شان به هفته ابتدایی لیگ جدید موکول شد.


پیراهن اختصاصی برای نادری
هفته گذشته پاکو خمس عذر حامد پاکدل را خواست تا با خروج او، جا برای محمد نادری باز شود اما با اعلام تفسیر مورد نظر فدراسیون فوتبال از مقررات، مشخص شد که تراکتور امکان جذب نادری را نخواهد داشت. این درحالی است که البته باتوجه به عدم فسخ قرارداد پاکدل، در واقع قرمزها 20 بزرگسال در لیست خود دارند. درحالی‌که سرخ‌پوشان تبریزی امیدوار بودند نادری بعد از 8 شهریور به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتور شود اما سازمان لیگ اعلام کرد حتی بعد از هشت شهریور نیز نادری تنها در صورتی می‌تواند به تراکتور ملحق شود که لیست 5+1 خارجی و لژیونر تراکتور جای خالی داشته باشد. با این حال حضور محمد نادری در تمرین با پیراهن اختصاصی منقش به نام او، نشان می‌دهد که تراکتورهمچنان امیدوار به استفاده از این بازیکن در فصل جدید است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی