صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و چهار - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و چهار - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

برزگر: چالش بزرگم بازی تیمم مقابل پرسپولیس است

به تکرار موفقیت‌های پرسپولیس خوشبینم

محمد برزگر مدافع چپ اسبق پرسپولیس امروز در چالشی بزرگ در عالم مربیگری قرار دارد و به‌عنوان سرمربی تیم امید مقاومت تهران باید شاگردانش را به مصاف امیدهای پرسپولیس رهنمون سازد. به این بهانه و سایر مواردی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد گفت‌و‌گویی با بازیکن اسبق پرسپولیس داشتیم.

مسعود قراگزلو
خبر‌نگار
در خصوص بازی حساسی که مقابل امیدهای پرسپولیس تیمی که سال‌ها در آن حضور داشتید چه صحبتی دارید؟
بله امروز من به‌عنوان سرمربی تیم امید مقاومت باید تیمم را به مصاف تیم امید پرسپولیس بفرستم. بازی که قطعاً دیدار جذابی خواهد شد چون در حال حاضر مربی قبلی مقاومت به‌عنوان سرمربی تیم پرسپولیس کار می‌کند و من هم به‌عنوان سرمربی امیدهای مقاومت تیمم را به مصاف تیمی می‌فرستم که سال‌ها در آن حضور داشتم. از این‌رو یکی از چالش‌های مهم دوران مربیگری خودم را پیش رو دارم چون باید تیمم را به مصاف تیمی بفرستم که سال‌ها در آن حضور داشتم. این رویارویی برایم سخت است اما به هر حال عالم حرفه‌ای است و باید برای تیمی که در آن حضور دارید با تعهد کامل کار کنید. نکته‌ای که در مورد من و بازی که امروز مقابل پرسپولیس  داریم وجود خواهد داشت.
به‌عنوان مدافع چپ سابق پرسپولیس در مورد شرایط فعلی مدافعان چپ پرسپولیس چه نظری دارید؟
علی نعمتی و محمدمهدی احمدی بازیکنان خوبی هستند اما من فکر می‌کنم اگر سرمربی پرسپولیس یک مدافع چپ کلاسیک به این تیم بیاورد بهتر خواهد بود چون پای مسابقات آسیایی و تکرار قهرمانی در مسابقات داخلی در میان است.
در مورد کمبودهای تیم پرسپولیس در سایر پست‌ها چه نظری دارید؟
پرسپولیس نیاز به یک مهاجم خوب خارجی ششدانگ دارد. بازیکنی که اگر بازی  گره بخورد به نوعی بتواند کار را در بیاورد.
در خصوص بازی پرسپولیس در هفته اول که میزبان تیم اراکی خواهد بود و هفته پنجم که در دربی باید به مصاف استقلال برود چه صحبتی دارید؟
بازی هفته اول که سخت است اما با شرایط خوبی که پرسپولیس دارد و بازی‌های تدارکاتی متعددی که سرخپوشان برگزار کرده‌اند حتماً خیلی آماده به مصاف تیم اراکی می‌روند به همین دلیل من خیلی خوشبینم که پرسپولیس با بردی خوب لیگ را شروع خواهد کرد و استارت قوی خواهد زد. دربی هم که شرایط خاص خودش را دارد و هر تیم در آن روز شرایط روحی روانی بهتری داشته باشد برنده بازی خواهد بود.
در خصوص بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟
بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما پرسپولیس درآسیا تجربه خوبی دارد و به نظرم با تقویتی که کادر فنی پرسپولیس انجام خواهد داد این بار می‌توان به موفقیت پرسپولیس در آسیا خوشبین بود. از این‌رو من به موفقیت پرسپولیس در ایران و آسیا خیلی خوشبینم و معتقدم پرسپولیس قادر است موفقیت‌های بزرگش درایران را تکرار کرده و در آسیا هم بازی‌های درخشانی را ارائه دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی