صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و سه - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

میزبانی مس رفسنجان در ورزشگاه شماره ۲

حمید آخوندی، مدیر روابط‌عمومی با انتقاد از عدم واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان می‌گوید: «با این روال تیم مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم همچنان در ورزشگاه شماره دو میزبانی خواهد کرد. با توجه به نزدیک شدن زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و تکمیل نهایی ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان، تاکنون اقدامی در خصوص واگذاری این مجموعه به باشگاه مس صورت نگرفته است.
مراحل ساخت این ورزشگاه به اتمام رسیده و این مجموعه طبق آخرین استانداردها و دستورالعمل‌های فیفا ساخته شده و تمامی شرایط یک ورزشگاه مجهز بین‌المللی را دارد.
اگر وضعیت بلاتکلیفی که در واگذاری ورزشگاه در حال حاضر وجود دارد، رفع نشود، مسابقات فصل جدید مانند گذشته در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود. مردم شریف رفسنجان و هواداران باشگاه مس رفسنجان سال‌ها انتظار کشیدند تا در ورزشگاه شماره یک شاهد برگزاری مسابقات باشند.»
 

ابراهیمیان: تراکتور امسال در قواره یک قهرمان است

علی ابراهیمیان، مربی پیشین درباره شرایط فعلی این تیم می‌گوید: «تراکتور امسال با حضور افراد کاربلد در کادرفنی خود پروسه آماده‌سازی خوبی را طی کرده است.
 با توجه به شناخت نسبی خمس از فوتبال ایران، تراکتور عملکرد مطلوبی در جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی داشته است و فکر می‌کنم این تیم با جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک وسط تکمیل می‌شود.»
 او در واکنش به جدایی کاپیتان‌های تراکتور از این تیم می‌گوید: «مهدی کیانی، بازیکن باکیفیت و با معرفتی بود اما به هر حال حضور یک بازیکن در یک تیم همیشگی نیست و روزی به پایان می‌رسید. محمدرضا اخباری با توجه به پختگی‌اش می‌توانست با ادامه حضور خود در تراکتور به این تیم کمک کند اما این اتفاق نیفتاد.»
ابراهیمیان در رابطه با رسیدن بازوبند کاپیتانی این تیم به شجاع خلیل‌زاده این طور می‌گوید: «خلیل‌زاده را می‌توان یکی از بهترین خریدهای تراکتور قلمداد کرد. این بازیکن با جو تراکتور آشنا است و می‌تواند مدیر خوبی برای تیم در داخل مستطیل سبز باشد.»
مربی سابق تراکتور در خصوص واکنش‌های منفی به حضور مجدد سعید آقایی در تراکتور می‌گوید: «سعید آقایی رفتار اشتباهی کرد. این بازیکن بومی است و مطمئنم اگر از لحاظ فنی ضعیف بود در لیست خمس جایی نداشت. اکنون که تراکتوری‌ها به دنبال موفقیت این تیم هستند، می‌توانند از این رفتار چشم‌پوشی کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی