صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

طرفدار نکونام هستم
خانی: انتشار قرارداد بازیکنان بی‌اخلاقی است
علیرضا خانی عضو هیأت مدیره استقلال بعد از جلسه با خطیر مدیرعامل این تیم گفت: «جلسه خوبی بود و موضوعات برای حمایت از تیم مطرح شد. خود من ابتدا یک هوادار استقلال هستم بعد عضو هیأت مدیره باشگاه؛ موضوعی هم که از سوی من مطرح شد مربوط به آقاجواد نبود بلکه بحث شفاف‌سازی بود. خودم طرفدار نکونام هستم و به مربی داخلی عرق دارم و می‌خواهم که تیم استقلال موفق شود. دنبال جایگاه چهارمی یا پنجمی نیستم بلکه می‌خواهم تیم استقلال نه فقط در ایران که در آسیا اول شود.» این عضو هیأت مدیره در مورد چالشی که توسط قرارداد بازیکنان به وجود آمده گفت: «قراردادهای بچه‌ها 2 سال پیش بسته شده و اکنون تبدیل به چالشی برای باشگاه شده است. مالیات می‌آید حساب من را می‌بندد، بیمه می‌آید از حساب من پول برداشت می‌کند. این مشکلات در واقع اداری است و مرتبط به شخص خاصی نیست. اصل کار مسائل مالی است. دوستان ممکن است بگویند اینها می‌گویند این هفته و آن هفته، ما هم بر اساس قول‌هایی که به ما می‌دهند صحبت می‌کنیم.» عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه چه کسی قراردادهای بازیکنان را در رسانه‌ها منتشر می‌کند چون این مسأله باعث دردسر برای بازیکنان شده است، گفت: «یک بخش از این قراردادها در بخش مالی ما است و بخش دیگر هم در سازمان لیگ است. در حوزه ما خودمان آن را بسته‌ایم اما این بی‌اخلاقی است. خودمان هم انتشار قراردادها را رد می‌کنیم.»
 

نکونام کاربلد است تیم را جمع می‌کند
بهتاش فریبا: استقلال را به تیم معمولی تبدیل کرده‌اند
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در زمینه شرایط فعلی نقل و انتقالات می‌گوید: «چند روز دیگر مسابقات لیگ شروع می‌شود و شاهد یک جنگ نابرابر خواهیم بود. ببینید سپاهان و تراکتور چگونه یارگیری کرده‌اند و حتی پرسپولیس چه بازیکنانی جذب کرده است اما استقلال را تبدیل به یک تیم معمولی کرده‌اند و هرچه رو به جلو می‌رویم اتفاق خاصی هم نمی‌افتد و از این بابت نگران هستیم.»
فریبا در ادامه می‌گوید: «فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست چه کسی فکر می‌کرد سپاهان فصل قبل قهرمان نشود اما آنها در یک بازی خانگی مقابل ملوان تن به مساوی دادند و قهرمانی از دست‌شان رفت و به همین دلیل است که فوتبال جذاب‌ترین ورزش دنیا است. بنابراین به استقلال هم خوش‌بین باشیم و باشگاه هم ظرف 3-2 روز آینده طلب بازیکنان را پرداخت کند. جواد نکونام هم مربی کاربلدی است و می‌تواند کار را جمع کند. باید به این استقلال خوش‌بین
بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی