صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

پیغام بازیکنان استقلال به خطیر

چرا رو در رو حرف نمی‌زنی؟

علی خطیر تا به امروز هیچ اقدامی در راستای بهبود اوضاع مالی باشگاه استقلال انجام نداده و به هیچ یک از وعده‌های مالی‌اش عمل نکرده است.
از علی خطیر تنها چند مصاحبه درباره بهبود اوضاع مالی باشگاه استقلال به یادگار مانده و عملاً هیچ حرکتی از سوی سرپرست مدیرعاملی برای بهتر شدن اوضاع استقلال انجام نشده است.
خطیر درحالی با همین فرمان درحال مدیریت در باشگاه استقلال است که دانسته و با علم به اینکه استقلال چه مشکلاتی دارد،  وارد کارزار مدیریت در این باشگاه شده است.
او که تلاشی فزاینده در ماه‌های اخیر برای تصاحب صندلی مدیریت این باشگاه داشت،  حالا در وضعیتی است که باید پاسخگوی اقداماتش در این باشگاه باشد،  اما خطیر خود را در شرایط فعلی ملزم به پاسخگویی نمی‌داند و هر‌از‌گاهی با مصاحبه‌های از پیش نوشته شده در رسانه رسمی باشگاه استقلال حاضر می‌شود.
خطیر به تازگی از بازیکنان استقلال که نسبت به پرداخت نشدن دستمزد خود به شدت شاکی هستند،  خواسته‌ که به صبوری ادامه دهند! خواسته‌ای که موجب افزایش خشم بازیکنان استقلال شده و آنها را به شدت آزرده است.
 گرچه خطیر در لفافه این جملات را به زبان آورده و به نوعی یادآور ماه‌ها حقوق نگرفتن بازیکنان هم شده اما در هرحال بازیکنان انتظار دارند او محض احترام هم که شده در شرایطی که آنها دست به اعتصاب زده‌اند و راضی به تمرین کردن نیستند،  با آنها به طور رو در رو به صحبت بنشیند.
حتی ارسلان مطهری یکی از بازیکنان با سابقه استقلال پیرامون این موضوع متنی را در صفحه شخصی‌اش منتشر و به موضوع احترام به بازیکنان اشاره کرده است اما بعید است خطیر در این برهه توجهی به این مسائل داشته باشد چون سیاست دوری از بازیکنان در روزهای بحرانی مالی ظاهراً نتیجه بهتری برای مدیران این باشگاه دارد.

ZOOM

خطیر: باز هم صبر کنید
خطیر این جملات را به زبان آورده: «بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند،  من به جای آنکه یک استوری آنها را ببینم و دلخور شوم،  ۸ ماه صبوری آنها را می‌بینم و از یکایک آنها بابت صبر و تحمل‌شان تشکر می‌کنم،  می‌دانم آنها هم خرج دارند و روی پول خود حساب کرده‌اند اما برادرانه می‌خواهم باز هم کمی بیشتر صبور باشند تا با تهیه منابع مالی،  مطالبات‌شان را بپردازیم و بدهی‌هایی که از فصل قبل مانده پرداخت شود. تلاش می‌کنیم در فصل جدید هم به پرداختی‌های باشگاه نظم بدهیم تا بازیکنان بدون استرس،  روی موفقیت تیم تمرکز کنند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی