صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خطیبی: عملکرد منطقی در نقل و انتقالات داشتیم

پیکان بدون تعطیلی به مصاف نساجی می‌رود

اعضای تیم پیکان بعد از سفر به تبریز و انجام یک مسابقه تدارکاتی با تراکتور به تهران برگشتند و برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیش می‌برند. پس از بازگشت خودروسازان از اردوی تبریز، یک جلسه ریکاوری در دستور کار شاگردان رسول خطیبی قرار گرفت و روز چهارشنبه، بازیکنان تیم آخرین جلسه تمرین تیمی را پشت سر گذاشتند. خطیبی سپس به بازیکنانش در روزهای پنجشنبه و جمعه که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی بود، استراحت داد. طبق برنامه کادرفنی، دور جدید تمرینات تاکتیکی از عصر امروز در مجموعه ورزشی ایران‌خودرو کلید می‌خورد و تا زمان بازی با نساجی ادامه پیدا می‌کند. سرمربی پیکان با اینکه بازیکنان ملی‌پوش خاصی را جذب نکرده اما از عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات رضایت دارد. او چندی پیش مدعی شد که: «تیم ما بهترین عملکرد را داشته چون با کمترین هزینه و بیشترین جوان بسته شده است. اگر تیم باشگاهی بتواند برای آینده فوتبال ایران سرمایه‌گذاری کرده و بازیکن‌سازی کند بهترین باشگاه است. همه بلد هستند و حتی شما هم می‌توانید با در اختیار داشتن پول بهترین بازیکنان را بیاورید اما باید به باشگاه‌هایی که بازیکنان جوان می‌آورند نیز توجه کرد. قطعاً مانند سال‌های گذشته که من در تیم‌های مختلف بوده‌ام امسال نیز در پیکان 5-6 بازیکن رو خواهند شد و حتی یک تا دو نفر می‌توانند به تیم ملی برسند.»
آنها طی هفته‌های گذشته بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های بزرگ پایتخت برگزار کردند. به نظر می‌رسد سرمربی جوان پیکان تا حدود زیادی به ترکیب ایده‌آلش نزدیک و هماهنگی مناسبی را هم میان شاگردانش ایجاد کرده است.
پیکان در اولین مسابقه از لیگ بیست و سوم، ساعت 19 روز پنجشنبه 12 مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌رود. به همین خاطر تمرینات پیکانی‌ها بدون وقفه تا روز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و اعضای این تیم برای مسابقه با نساجی راهی مازندران خواهند شد.
اولین بازی برای آنها همچون سایر تیم‌ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی