صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

اکبرپور: فصل سختی پیش روی استقلال است
علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان گفت: «تیمی که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد موفقی نداشته امسال هم نتوانست بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد، اگرچه بعد از مدت‌ها چند بازیکن جذب استقلال شدند اما نکونام به خواسته‌اش نرسید و بازیکنانی که مدنظر او قرار داشتند به تیم‌های دیگر پیوستند. استقلال فرصت را از دست داده است و هواداران بابت همین مسأله نگران هستند.» او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند نکونام کار سختی دراستقلال دارد گفت: «استقلال یک تیم بزرگ است و همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و هواداران از این تیم انتظار دارند که نتایج خوبی را کسب کند. هواداران استقلال این روزها در کنار سرمربی‌شان هستند. البته استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته است.» اکبرپور درباره روند نقل‌وانتقالات استقلال گفت: «پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خیلی خوب یارگیری کرده‌اند و قطعاً فصل سختی درانتظار استقلال است. استقلال دراین فرصت کم باید نیازهایش را هرچه زودتر فراهم کند تا از سایر رقبا برای رسیدن به عنوان قهرمانی در پایان فصل عقب نیفتد.»
 

انگشت انتقاد هواداران به سمت خطیر
کمترین چهره آشنا در تمرین استقلال!
خطیر که با کمترین تجربه حضور در فوتبال و بدون تجربه مدیریت یک باشگاه معمولی، مسئول اول یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و حتی آسیا شد، از زمان حضورش در این باشگاه نه تنها نتوانسته گره‌ای از مشکلات را باز کند بلکه شرایطی را فراهم کرده که ممکن است به جدایی جواد نکونام ختم شود. همین شرایط هواداران نگران استقلال را دوشنبه به محل این باشگاه کشاند تا با سر دادن شعارهایی خواستار رسیدگی به وضعیت تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر شوند. آنها در شعارهای خود علی خطیر را تهدید کردند که اگر جواد نکونام از مسئولیتش کناره‌گیری کند اتفاقات ناخوشایندی درانتظارش خواهد بود. استقلال در شرایطی باید فصل بیست و سوم لیگ برتر را شروع کند که برای این فصل بازیکنان مطرح و باکیفیتی را جذب نکرده و جواد نکونام همچنان در تمرینات از بازیکنان امید و جوانان باشگاه استقلال استفاده می‌کند.
 

استوری هماهنگ شده توسط استقلالی‌ها علیه مدیریت
تمرین بازیکنان استقلال باز هم صبح دیروز برگزار نشد و آبی‌پوشان حاضر به شرکت در تمرینات نشدند. بازیکنان استقلال به مشکلات باشگاه اعتراض دارند و از اینکه طی ماه‌های اخیر دستمزدشان را دریافت نکردند، گلایه دارند. نکته اینجا است که استقلالی‌ها در یک اقدام کاملاً هماهنگ شده و با گذاشتن استوری مشابه نسبت به شرایط موجود در باشگاه اعتراض کردند. در متن منتشر شده توسط بازیکنان مشخص شده که آنها طی ۷ ماه گذشته دریافتی نداشته‌اند. در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا شروع مسابقات لیگ برتر آنها خواستار حل و فصل مشکلات موجود در تیم هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی