صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

استعدادهایی که سودی برای فوتبال ندارند

حسین‌زاده ارزان رفت، گران بر می‌گردد!

این ماجرا شاید یک سرش به استقلال و مدیران این تیم ربط داشته باشد، اما اتفاقی است که برای بیشتر استعدادهای فوتبالی کشورمان رخ می‌دهد و حتی ممکن است بدتر از این ماجرا برایشان رخ دهد. امیرحسین حسین‌زاده، لژیونری که حالا اختیارش دست دو باشگاه رویال شارلروا و تراکتور است، چندین سال در این فوتبال برای آن زحمت کشیده شده است، او در تیم زیر 17 سال کشورمان به میدان رفته و سال‌ها در این تیم تجربه ومهارت کسب کرد.
 بعد از آن در تیم زیر 23 سال کشورمان هم همین روند را طی کرد و در نهایت به تیم ملی هم رسید. قبل از اینکه پیراهن تیم ملی را به تن کند در سایپا بازی کرد و البته شرایط خوبی نداشت و از مصدومیت رنج می‌برد. در چنین شرایطی استقلال با مدیریت آجورلو خواهان جذب این بازیکن شد. اما استقلالی‌ها در حالی که این بازیکن فقط یکی، دو بازی ملی داشت و البته مصدوم هم بود، بندی در قراردادش گذاشتند که بتواند با پرداخت 250 هزار دلار آزاد شود.
 اتفاقاً حسین‌زاده این مبلغ را پرداخت کرد و در حالی که فقط در 30 بازی برای استقلال به میدان رفته بود، از این تیم خارج شد و به رویال شارلروا پیوست. طی چند روز گذشته صحبت‌هایی درباره بازگشت این بازیکن به استقلال به گوش می‌رسید، اما باز هم در حالی که این بازیکن شرایط خیلی مساعدی نداشت و تنها 2 گل در 23 بازی که برای شارلروا به میدان رفت، به ثمر رساند، استقلال برای بازگرداندن این بازیکن شرایط بسیار سختی پیش رو داشت ک حتی منجر به کنسل شدن این موضوع هم شد. شارلروا برای آزاد کردن حسین‌زاده، 800 هزار دلار خواست  و این پولی نبود که استقلال بتواند برای جذب بازیکنی که به راحتی و ارزان از دست داده، پرداخت کند. این را هم باید در کارهای خوب! مدیریت استقلال و البته اکثر باشگاه‌های کشورمان ثبت کنیم .در نهایت هم حسین‌زاده با رقمی بالا به تراکتور رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی