صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

نقل قول

دو گلر جوان در تمرین پرسپولیس
گفته می‌شود بررسی‌های اعضای کادر فنی پرسپولیس در مورد جذب گلر ادامه دارد و آنها دروازه‌بان‌هایی که به این کادر معرفی شد را بررسی می‌کنند. با وجود این دو گلر جوان دیگر از آکادمی پرسپولیس به تمرینات بزرگسالان اضافه شده تا بیشتر از هر پستی در تمرین پرسپولیس دروازه‌بان دیده شود. با وجود بیرانوند، امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی حالا سرمربی جوانان پرسپولیس هم عرفان نجاری و محمد گندمی دو دروازه‌بان تیم خود را به تیم بزرگسالان فرستاده تا تعداد دروازه‌بان‌ها بیشتر شود.


بازی آخر تدارکاتی در زمین مسابقه
پرسپولیس قصد دارد روز جمعه آخرین بازی تدارکاتی‌اش در تمرینات پیش فصل را برگزار کند تا اعضای تیم با توجه به دیدار مقابل آلومینیوم اراک در شرایط مسابقه قرار بگیرند. پرسپولیسی‌ها شش روز قبل از اولین بازی فصل قصد دارند این بازی را برگزار کنند اما گفته می‌شود هنوز حریف‌شان مشخص نشده. این در حالی است که قبل‌تر گفته می‌شد تیم هوادار حریف سرخ‌ها در این بازی خواهد بود. نکته جالب اینکه پرسپولیس می‌خواهد این بازی را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار کند تا شرایط مسابقه برای بازیکنان کاملاً بازسازی شود اما هنوز این مسأله قطعی نشده.


حساب باشگاه بسته شد
بدهی مالیاتی انباشته باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر باعث شده در روزهای گذشته حساب این باشگاه برای چندمین بار در ماه‌های اخیر بسته شود. این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به‌دنبال جذب بازیکنان جدید است و حالا با این مشکل مشخص نیست شرایط برای این باشگاه چگونه پیش خواهد رفت.


نگرانی درباره مصدومیت ترابی و بیرانوند
 با وجود بازگشت علی نعمتی به تمرین گروهی، اما تمرین سرخ‌ها در روز دوشنبه دو غایب مهم داشت. علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی که دو بازیکن تأثیر‌گذار پرسپولیس در فصل گذشته بودند در این تمرین به‌دلیل مصدومیت حضور نداشتند و و جداگانه کار کردند. قبل‌تر گفته شده بود مصدومیت این بازیکنان جدی نیست و به بازی اول فصل می‌رسند.
 

شهریاری پشت درویش درآمد
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره انتقاد هواداران از مصاحبه درویش گفت: صحبت‌های او را نخواندم. ایشان بر اساس بودجه مصوب صحبت می‌کند. این بودجه را هم اعلام کرده‌ایم. اگر درآمد داشته و سقف بودجه اجازه دهد این کار را دنبال می‌کنیم. او در خصوص مخالفت باشگاه با اسپانسر پیشنهادی درویش مدیرعامل سرخپوشان گفت: هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد. هیأت مدیره همیشه مدیرعامل را حمایت کرده است. شهریاری راجع به انتقادات هواداران از وضعیت نامتوازن بین این باشگاه با استقلال گفت: پرسپولیس و استقلال همچنان مشکل مالی دارند. الان تکلیف این دو باشگاه هنوز مشخص نیست. اینکه برای خصوصی‌سازی است یا وزارت ورزش! باشگاه دیگری صاحب خاص خودش را دارد و سقف بودجه‌اش را تعیین می‌کند اما استقلال این‌طور نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی