صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

هواداران نگران، مدیران باشگاه ریلکس

پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد؟

مرتضی طهوری
روزنامه‌نگار
مصاحبه‌های رضا درویش و حسین شهریاری دو مدیر ارشد باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات از نگاه هواداران در فضای مجازی حکم انفعال و ناکارآمدی دارد. در این بین برخی پیشکسوتان هم برای اینکه از همتایان استقلالی خود عقب نیفتند و نگرانی و دلواپسی‌هایشان را نسبت به شرایط تیم محبوب خود ابراز کنند با انتشار استوری به این مصاحبه‌ها تاخته و خواستار تغییر وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات شدند.
پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات فقط سه بازیکن جدید جذب کرده و همچنان در پی مهاجم کارآمد و دروازه‌بان می‌گردد. از مصاحبه‌های مدیران باشگاه مشخص است هیچ خبری از خرید بازیکن جدید نیست و تلاش‌های آنها فعلاً منجر به نتیجه مشخصی نشده. این مسأله هواداران پرسپولیس را نگران کرده و مطالب موجود در فضای مجازی و کامنت‌های مربوط به هواداران در مطالب منتشره مربوط به پرسپولیس نشانگر این دلواپسی‌هاست.
با در نظر گرفتن حرف‌های درویش و شهریاری حتی گمانه‌زنی‌ها به جایی رسیده که برخی از هواداران پرسپولیس می‌گویند احتمالاً پرونده نقل و انتقالات باشگاه بسته شده و دیگر بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد چرا که اولاً لیست بزرگسال پر شده و بیرون گذاشتن هر بازیکنی از این لیست فوق‌العاده دشوار است، جذب بازیکن خارجی برای پست‌های دروازه‌بان و مهاجم کار بسیار پیچیده و سختی است و زمانبر خواهد شد و سوم اینکه باشگاهی که اسپانسر مالی مشخصی ندارد و حسابش را برای بار n‌ام بسته‌اند با کدام بودجه می‌خواهد پایان خوش و درخشان برای نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد؟
البته یادمان نرفته تابستان سال گذشته هم موتور درویش و همکارانش در باشگاه پرسپولیس بعد از شروعی درخشان در نقل و انتقالات به یکباره چند هفته‌ای خاموش شد و این نگرانی‌ها بالا گرفت اما سر آخر با جذب 10 بازیکن عمدتاً شاخص در پست‌های مختلف تیم طوری تقویت شد که بعد از اهدای قهرمانی به حریف دیرینه، دوباره مدعی جدی قهرمانی باشد و آخر فصل با اتکا به همان ستاره‌ها همه جام‌ها را درو کند.
با این وجود تفاوت بزرگ امسال و سال قبل جدا از بحث پول و معضلات همیشگی فصل نقل و انتقالات، محدودیت‌های ایجاد شده در لیست بزرگسال است تا شایعه «پایان کار نقل و انتقالات پرسپولیس» را جدی‌تر کند. در عین حال با توجه به فاصله کوتاه باقی‌مانده تا شروع فصل جدید هر بازیکن جدیدی بخصوص از نوع خارجی‌اش به تیم اضافه شود مثل آنچه فصل قبل در مورد لوکادیا و بدتر از آن دیاباته اتفاق افتاد، حداقل سه، چهار بازی اول را از دست خواهد داد و اگر مثل دیاباته فصل قبل ناآماده و مصدوم هم باشد این دوری طولانی‌تر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی