صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

باشگاه سپاهان: اسدی و مغانلو جایی نمی‌روند

مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت تیمش پیش از آغاز لیگ برتر می‌گوید: «پس از اردوی ترکیه به ایفمارک رفتیم و سه روز استراحت کردیم. سپس تمریناتمان را صبح و بعد از ظهر پیگیری کردیم و چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف فجر شهیدسپاسی شیراز می‌رویم. مورایس از شرایط تیم راضی است و تا آغاز رقابت‌ها به تمرین ادامه می‌دهیم.» او در واکنش به شایعات چند وقت اخیر نسبت به جدایی اسدی و مغانلو این‌طور می‌گوید: «در فصل نقل‌وانتقالات این مسائل وجود دارد. این دو نفر هیچ موردی ندارند و با انگیزه کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. مورایس در یک جلسه تمرین به اسدی استراحت داد و پس از آن چنین شایعاتی شکل گرفت.» سلیمی درباره سقف قراردادهای باشگاه سپاهان و شایعاتی مبنی بر رقم بالای قرارداد بازیکنان این تیم می‌گوید: «این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحیح نیست. هر ریالی که در باشگاه هزینه می‌شود حساب و کتاب دارد. نمی‌توانیم خارج از ضوابط تعیین شده عمل کنیم و همه چیز طبق اصول و برنامه باشگاه پیش می‌رود.»
 

ون پارس خریداری در اصفهان ندارد

تیم فوتبال ون پارس اصفهان در پایان فصل 01-1400 لیگ دسته دوم فوتبال توانست به لیگ یک صعود کند و در فصل گذشته جایگاه هشتم جدول لیگ دسته اول را کسب کرد. تیمی که در جام حذفی هم نفس پرسپولیس را گرفت و قهرمان دوگانه فوتبال ایران در ضربات پنالتی بر ون پارس غلبه کرد. پس از پایان فصل فوتبالی، مدیران باشگاه ون پارس تصمیم به واگذاری سهمیه تیم فوتبال این باشگاه گرفتند و با مسئولان باشگاه آریو اسلامشهر به توافق نهایی رسیدند. با این حال به نظر می‌رسد صادر نشدن مجوز خروج از استان اصفهان، تنها مانع واگذاری این امتیاز به شمار می‌رود. احمد تحسیری، مدیرعامل باشگاه ون‌پارس می‌گوید: «مسئولان استان اصفهان دوست دارند تیم در استان بماند، اما دو ماه است که یک مشتری برای خرید تیم پیدا نشده است. روز دوشنبه نشستی برای خروج تیم ون پارس از اصفهان برگزار شد و یک نفر مدعی خرید امتیاز بود که بدقولی کرد. او می‌گفت امروز مبلغ مورد نظر را پرداخت می‌کند، اما امروز وعده داد یک چک 48 ساعته می‌دهد.» او با بیان اینکه می‌دانست این مشتری در عمل خریدار باشگاه ون پارس نخواهد بود، می‌گوید: «می‌خواستم مسئولان هیأت فوتبال اصفهان نیز این مسأله را بدانند. تیم را به باشگاه آریو اسلامشهر واگذار کرده‌‌ایم و اگر مجوز بدهند، کارهای نهایی انجام می‌شود. ون پارس باشگاهی خصوصی است و ما مسئولیت اجتماعی نداشتیم. شاید مسئولان ورزش استان خیلی حرفه‌ای نیستند و نمی‌دانند چه رفتاری انجام بدهند. در هیچ شهری، سرمایه‌گذار را از شهر نمی‌رانند.»

جستجو
آرشیو تاریخی