صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

لیگ یک

احکام سنگین کمیته وضعیت برای تراکتور و استقلال

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص 3 پرونده اعلام کرد. با توجه به شکایت حسین علیزاده از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 568 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 121 میلیون و 382 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
در پرونده شکایت بهمن جهان تیغ از باشگاه خلیج فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 109 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در پی شکایت حمید عزیززاده از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


آخرین وضعیت ورزشگاه‌های خوزستان در لیگ برتر

در بازدید دیروز سهیل مهدی از ورزشگاه تختی آبادان و مشاهده پیشرفت بازسازی و ترمیم این ورزشگاه، نظر وی برای برگزاری دیدار هفته نخست صنعت نفت مقابل استقلال تهران، در این ورزشگاه مساعد اعلام شد. باتوجه به آغاز لیگ برتر از۱۲ مردادماه، مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان برای رسیدن ورزشگاه تختی به لیگ بیست و سوم، در روزهای اخیر در ۳ نوبت کاری مشغول مرمت و بازسازی ورزشگاه تختی هستند. علی پورافشار نماینده هیأت فوتبال خوزستان با اشاره به بازدید سهیل مهدی از این دو ورزشگاه می‌گوید: «خوشبختانه طی بازدید آقای مهدی دو ورزشگاه فولاد و غدیر برای لیگ بیست و سوم تأیید شدند. البته ورزشگاه غدیر ایرادات جزئی مثل مشکل مربوط به میکسدزون و نیمکت بازیکنان داشت که طی قول مسئولان باشگاه استقلال خوزستان تا پیش ازآغاز لیگ رفع خواهند داشت. اما در مجموع ورزشگاه مورد تأیید قرار گرفت. همچنین در خصوص بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، شرایط دو ورزشگاه فولاد وغدیر مورد بررسی قرار گرفت.


تغییر نام  عجیب استقلال ملاثانی

فصل گذشته باشگاه استقلال ملاثانی مشکل مالکیتی داشت و یک نفر مدعی مالکیت این باشگاه بود. به همین دلیل در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته اول دو تیم با نام استقلال ملاثانی تمرین می‌کردند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کردند. حتی در قرعه کشی مسابقات فصل گذشته دو نماینده از این باشگاه در مراسم حضور داشتند و حواشی در این خصوص ایجاد شد. اکنون از خوزستان خبر می‌رسد که مشکل مالکیت این باشگاه حل شد و قرار است این باشگاه با نام استقلال آبی پوشان ملاثانی درلیگ یک فصل آینده شرکت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی