صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

غش کردن هیسلوپ در پخش زنده


دقایقی قبل از شروع بازی دوستانه رئال مادرید و آث میلان، «شاکا هیسلوپ» ملی‌پوش پیشین تیم ملی ترینیداد و توباگو و تحلیلگر شبکه ESPN، در حال مصاحبه با دن توماس بود، که ناگهان از هوش رفت.
هیسلوپ در کنار دن توماس، مجری همکارش جلوی دوربین بود و قبل از بازی صحبت می‌کرد که ناگهان به جلو حرکت کرد و تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد.
توماس بلافاصله کادر پزشکی را فرا ‌خواند و تصاویر نیز قطع شد و به جای آن آگهی‌های تبلیغاتی پخش شد. آدریان هیلی، گزارشگر این مسابقه گفت: «او بهبود یافته است. من این حادثه را ندیدم ...
اما مطمئن هستم که یک حادثه هشداردهنده بود. به ما به طور قطعی گفته شده که حال او خوب است.» مدت کوتاهی پس از این حادثه، توماس در توییتی نوشت : «شاکا هوشیار است. پزشکان از او مراقبت می‌کنند.» او لحظاتی بعد اعلام کرد که حال همکارش خوب است و اضافه کرد که برای نظر دادن در مورد هرگونه تشخیص پزشکی خیلی زود است: «قطعاً همکارم شاکا در کنار من جلوی دوربین نیست اما آنطور که مشخص است اوضاع خوب است. ما با خانواده او هم صحبت کردیم و خودتان می‌توانید تصور کنید که یک خانواده چه احساسی دارند که چنین اتفاقی را به صورت زنده برای یکی از عزیزان خود از تلویزیون ببینند. با همسر او صحبت کردیم و اوضاع خوب به نظر می‌رسد.»
هیسلوپ دروازه‌بان سابق فوتبال است که در طول 15 سال دوران حرفه‌ای خود در تیم‌های نیوکاسل یونایتد، وستهم و چندین تیم دیگر بازی کرد. او که متولد انگلیس است در جام جهانی 2006 به عنوان بازیکن تیم ملی ترینیداد و توباگو به میدان رفت. شاکا در سال 2007 پس از یک فصل بازی در تیم اف.سی.دالاس در لیگ حرفه‌ای امریکا بازنشسته شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی