صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

رقابت‌های شنای قهرمانی جهان
عنوان 52 دنیا برای نماینده ایران
در دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان که در فوگاکو ژاپن برگزار می‌شود، هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زد. عباسی ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۸٫۴۵ شنا کرد و با قرار گرفتن در جایگاه 52 دنیا به کار خود پایان داد. در ادامه این رقابت‌ها سامیار عبدلی دیگر نماینده شنای ایران روز چهارشنبه در ماده ۱۰۰ متر کرال سینه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.


3 نماینده دوچرخه‌سواری ایران در هانگژو مشخص شدند
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته در بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد. این کمیته پس از نشست روز گذشته کمیته فنی به این جمع‌بندی رسید تا محمد گنج‌خانلو و علی لبیب را در بخش آقایان و فرانک پرتوآذر را در بخش بانوان به عنوان نمایندگان رشته دوچرخه‌سواری انتخاب نماید. گنج‌خانلو و لبیب نمایندگان ایران در دو بخش پیست و جاده خواهند بود و فرانک پرتوآذر نیز به عنوان تنها نماینده بانوان در بخش کراس کانتری به رقابت خواهند پرداخت.


برد سوم تیم زیر 16 سال والیبال در قهرمانی آسیا
صعود مقتدرانه به دور دوم
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود. مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا که از روز شنبه 31 تیر با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شده بود، روز گذشته به پایان رسید. تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که در دیدارهای اول و دوم خود موفق به شکست ژاپن و چین شد، در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 13:30 دقیقه به مصاف عربستان سعودی رفت. شاگردان آرش صادقیانی در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به سه برد متوالی و هشت امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه به مرحله دوم صعود کنند.  تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها امروز استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از فردا آغاز می‌شود که تیم‌های ایران، ژاپن، ازبکستان (میزبان) و قزاقستان در گروه E به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی