صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

شایعه جدید در ایتالیا
حالا اینتر دنبال طارمی
بعد از مدت‌ها شایعه درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به میلان و در نهایت بسته شدن این پرونده حالا روزنامه کوریره‌‌دلو اسپورت، مهدی طارمی را به رقیب همشهری میلان، اینتر وصل کرد و مدعی شد نراتزوری این مهاجم ایرانی را به عنوان گزینه دوم تقویت خط حمله‌اش در نظر گرفته است. اینتر ابتدا برای تقویت خط حمله‌اش آلوارو موراتا را در نظر گرفته بود ولی به نظر می‌رسد مخالفت اتلتیکو مدیران نراتزوری را به این نتیجه رسانده که جذب موراتا عملاً غیرممکن است. این گزارش می‌گوید حالا هدف اول اینتر برای جذب مهاجم فلوریان بالوگان، مهاجم امریکایی آرسنال است.
 اینتر برای وضعیتی که در جذب بالوگان هم ناموفق باشد مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو  را هدف گرفته است. این روزنامه مدعی است که نراتزوری مدتی است طارمی را زیر نظر دارد. البته از بتو، مهاجم اودینزه، هم به عنوان یکی از مهره‌های مد نظر اینتر نام برده می‌شود اما در این گزارش مهم‌ترین هدف‌های حال حاضر نراتزوری به ترتیب بالوگان و طارمی عنوان شده است.


واکنش کارپین به غیبت بازیکن ایرانی:
جایگزین محبی را انتخاب کردم
تیم فوتبال روستوف در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه 2 بر یک فاکل را شکست داد. روستوف از سه خرید جدیدش از جمله محمد محبی به دلیل ممنوعیت ثبت آنها در فدراسیون فوتبال روسیه نتوانست بهره‌ای ببرد. روستوف تا زمانی که نتواند مبلغ انتقال پونتوس آلمکویست در زمستان 2020 را به نورکوپینگ سوئد پرداخت کند قادر به ثبت رسمی بازیکنان جدیدش نیست. والری کارپین، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه و روستوف در پاسخ به این پرسش که آیا عدم امکان استفاده از بازیکنان جدید روی بازی تیمش تأثیر گذاشت یا خیر، گفت: «من به دنبال این مشکل بلافاصله دو گزینه را مدنظر قراردادم. ما یک ماه است که تمرین می‌کنیم، بازی‌های دوستانه برگزار شد، اما بازی رسمی کاملاً متفاوت است.»


واکنش آزمون به پیشنهادهای آسیایی:
می‌توانستم هزار میلیارد از اماراتی‌ها بگیرم
سردار آزمون از جمله ستاره‌های فوتبال ایران است که بارها شایعه حضورش در لیگ‌های آسیایی نظیر عربستان، قطر و امارات شنیده شده. او در واکنش به این اخبار می‌گوید: «من می‌توانستم از تیم اماراتی ۲۰ میلیون دلار در یک سال بگیرم اما نگرفتم و به لورکوزن رفتم و خیلی کمتر گرفتم. خیلی برای من مهم نبود و تا الان هم نیست اما قطعاً بعد از یک سنی مسائل مالی هم خیلی مهم می‌شود. با این حال من هیچوقت دوست نداشتم خودم را با قیمت خیلی پایین به باشگاه‌ها تحمیل کنم و سعی کردم به اندازه خودم بگیرم، نه بیشتر و نه کمتر. الان هم کیفیت لیگ در عربستان خیلی بهتر شده و هم از نظر مالی برای بازیکنان بزرگ دنیا خیلی هزینه کردند. خیلی‌ها به عربستان رفتند و من هم پیشنهاداتی دارم اما حقیقتاً در حد حرف است و فعلاً هیچ خبری نیست.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی