خبر

بودجه 325 میلیاردی پرسپولیس تقدیم به سازمان لیگ
باشگاه پرسپولیس فرم بودجه‌اش را برای فصل پیش رو با تصویب هیأت‌مدیره و مجمع آن شرکت جهت تخصیص حقوق و دستمزد بازیکنان به مبلغ ۳۲۵ میلیارد منطبق با دستورالعمل فدراسیون فوتبال انجام داده است. این بودجه مختص تیم‌های سهمیه آسیایی است و تا سقف حداکثر ۲۰ درصد بابت هرگونه مزایا و آپشن قابل افزایش است.
ضمناً چون باشگاه پرسپولیس در این فصل تعدادی بازیکن (داخلی) به سایر باشگاه‌های لیگ برتری ترانسفر کرده است پس از ارائه مدارک و مستندات مستدل تا سقف ۵۰ درصد از درآمد حاصله از ترانسفر به بودجه این باشگاه طبق دستورالعمل افزایش می‌یابد، سازمان لیگ فوتبال از مدیریت و اعضای محترم هیأت‌مدیره پرسپولیس که با رعایت دستورالعمل و ارائه فرم بودجه در موعد تعیین‌شده به سازمان لیگ اقدام کردند، تشکر و قدردانی و برای این باشگاه به‌عنوان نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت
کرد.


خیال راحت کادر فنی از مصدومیت‌ها
تمرین انفرادی مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر در جلسه تمرینی یکشنبه پرسپولیس با نظر مستقیم کادر پزشکی و فنی این تیم انجام شد. سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس در کسب قهرمانی‌های فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت کهنه و فشار ناشی از تمرینات بدنسازی انفرادی تمرین کردند تا دچار آسیب جدی نشوند.
علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در جلسه با گل‌محمدی نسبت به حضور آنها در ادامه تمرینات گروهی اطمینان خاطر داده است تا خیال سرمربی سرخپوشان را نسبت به حضور آنها از همان ابتدای فصل راحت کند. علی نعمتی تنها بازیکن پرسپولیس است که با وجود اضافه شدن به تمرینات گروهی هنوز شرایط بازی ندارد و دو هفته ابتدایی روی نیمکت حضور خواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دوری یکساله پرسپولیس به‌دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای نسبت به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.


دریای سرخ در آستانه تسخیر لیگ قهرمانان
باشگاه پرسپولیس با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف توانست نظر مثبت مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را برای دریافت این عنوان جلب کند تا به‌عنوان قهرمان لیگ برتر در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. صفحه رسمی AFC در توئیتر با اشاره به حضور دوباره پرسپولیس در این رقابت‌ها عنوان کرد: «چه کسی برای یک فصل دیگر از رقابت‌ها همراه با هواداران پرسپولیس آماده‌ است؟ دریای سرخ در آستانه تسخیر لیگ قهرمانان آسیاست.»
گفتنی است مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه دوم شهریورماه در کوالالامپور مالزی برگزار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی