صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

جوانان خوزستانی منتظر رخصت منصوریان

علیرضا منصوریان از اواخر فصل گذشته که جانشین نکونام در فولاد شد، بارها بر استفاده از جوانان آکادمی باشگاه تأکید داشت و بر این اساس نیز تاکنون طی چند مرحله بازیکنان آکادمی را مورد ارزیابی قرار داده است. در جدیدترین اقدامات منصوریان، از زمان شروع تمرینات تیم فولاد خوزستان برای فصل جدید لیگ برتر، حدود ۴۰ بازیکن از تیم‌های پایه و آکادمی فولاد در تمرینات شرکت کردند و منصوریان با در نظر گرفتن تمرینات سخت، سعی در شناسایی بهترین استعدادهای خوزستانی داشته است. در حال حاضر نیز علیرضا باویه، هومن الیاسی، محمد خادمی، حسین محمدیان، علی کلاه‌کج، عادل آرغند، بهنام تیموریان و قاسم لطیفی، هشت جوان خوزستانی هستند که با نظر علیرضا منصوریان در تمرینات فولاد حضور دارند و با نزدیک شدن به آغاز لیگ بیست و سوم، امیدوار به قرار گرفتن در ترکیب فولاد هستند. حتی ممکن است طی روزهای آینده بازیکنان جوان خوزستان دیگری هم به جمع شاگردان منصوریان اضافه شوند.


اکرامی: کاپیتانی خلیل‌زاده بهترین انتخاب است

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم برای تکمیل شدن ترکیب خود به جذب یک مهاجم باکیفیت خارجی نیازمند است. مصطفی اکرامی می‌گوید: «هواداران تراکتور در طی سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف، نتوانستند به‌صورت مستمر در طول فصل در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما امسال حضور مستمر پرشورها در ورزشگاه می‌تواند برگ برنده تیم فوتبال تراکتور باشد.» او درباره انتخاب کاپیتان تراکتور این طور می‌گوید: «شجاع خلیل‌زاده، ملی پوشی است که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را نیز در کارنامه دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای رهبری تیم در زمین باشد، اما همچنان جای مهدی کیانی در تراکتور خالی است.»  او درباره سایر تیم‌ها این طور می‌گوید: «تیم‌ها اکثراً با سه دفاع بازی می‌کنند و این سیستم معمولاً به پنج دفاعه تبدیل می‌شود و با این اوصاف پیش‌بینی من این است که شاهد گل‌های کمتری در فصل پیش‌رو باشیم. به نظرم تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس مدعیان فصل پیش‌رو خواهند بود و در کنار این سه تیم، استقلال نیز می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود.»
 او در واکنش به قانون سقف قرارداد فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها در نقل‌وانتقالات می‌گوید: «من فکر می‌کنم که این قانون دور از حرفه‌ای‌گری است، اگر باشگاهی نتواند و یا نخواهد مبلغ قید شده در قرارداد را پرداخت کند به ضرر بازیکن خواهد بود و این قانون هیچ تأثیری بر این موضوع ندارد، بهتر است فدراسیون فوتبال، قانون «ضمانت پرداخت» را برای باشگاه‌ها در نظر بگیرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی