صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

سوارس برای رسیدن به مسی همه کار می‌کند!
لوئیس سوارس برای جدایی از گرمیو و پیوستن به اینتر میامی حاضر است همه پولی را که از تیم برزیلی گرفته به این تیم برگرداند و حتی مبلغی را هم به آن اضافه کند.
سوارس تا سال ۲۰۲۴ با این تیم برزیلی قرارداد دارد اما پیوستن مسی به اینتر میامی باعث شده است این بازیکن هم علاقه بسیار زیادی به همبازی شدن با دوست سابق خود داشته باشد.
مسی و سوارس رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با هم دارند و پیش از این در بارسلونا روزهای خوبی را کنار  هم پشت سر گذاشتند.
طبق اعلام روزنامه اسپورت،  سوارس برای اینکه دوباره با مسی همبازی شود، حاضر است همه پولی را که در یک سال حضورش در گرمیو گرفته به این باشگاه برزیلی پس دهد و حتی مبلغی اضافه را هم به این باشگاه بدهد.
البته اسپورت اعلام کرد که باشگاه برزیلی باوجود مصدومیت سوارس،  نمی‌خواهد قرارداد این بازیکن را فسخ کند و اجازه جدایی را به او بدهد.
باشگاه اینتر میامی با وجود مصدومیت سوارس خواستار جذب او شده و به نظر می‌رسد که آمدن این بازیکن هم یکی از خواسته‌های مسی است.


برد پرگل سیتی در ژاپن
گواردیولا به کانسلو بازی داد!
منچسترسیتــــــــــــــــی که مثل پار‌ی‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ برای اردوی پیش فصل خود راهی ژاپن شده در اولین بازی خود در شهر توکیو موفق شد با نتیجه 5 بر 3 تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن را شکست دهد.
قهرمان سه‌گانه اروپا در حالی در این رقابت برنده شد که ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بود اما به بازی برگشت و نتیجه را جبران کرد.
در این بازی که در ورزشگاه ملی ژاپن برگزار می‌شد، شاگردان پپ گواردیولا توسط جان استونز (41)، خولین آلوارس (43)، ارلینگ هالند (53 و 2+90) و رودری (72) به گل رسیدند. برای یوکاهاما مارینوس هم در این دیدار لوپس (27)، ماتسوبارا (37) و اینوئه (86) گلزنی کردند.
منچسترسیتی در اولین بازی پیش‌فصل خود با ترکیب اصلی اورتگا مورنو، واکر(کاپیتان)، استونز، آکانجی، آکه، فیلیپس، کواچیچ، مک‌آتی، پالمر، گریلیش و آلوارس به میدان رفت و روی نیمکت هم ادرسون، کارسون، دیاز، کانسلو، هالند، لاپورت، رودری، دی‌‌بروینه، برناردو، گومس، پرونه، فودن، باب و لویس را داشت. از نکات مهم این مسابقه می‌توان به بازی دادن گواردیولا به ژائو کانسلو اشاره کرد،‌ بازیکنی که فصل گذشته از تیم کنار گذاشته شد و به طور قرضی به بایرن رفت.
شاگردان پپ گواردیولا روز چهارشنبه در دومین بازی دوستانه خود در ورزشگاه ملی ژاپن باید به مصاف بایرن مونیخ بروند. قهرمان انگلیس در ادامه تور پیش‌فصل آسیایی خود راهی سئول کره جنوبی می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی