صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

پرسپولیسی‌ها به ایفمارک رفتند
بازیکنان پرسپولیس صبح دیروز (دوشنبه) با حضور در مجموعه پزشکی ایفمارک، تست‌های پزشکی پیش‌فصل خود را پشت سر گذاشتند. هر فصل قبل از شروع رقابت‌ها همه بازیکنان یگ برتری موظفند با حضور در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال تمام تست‌های بدنی را پشت سر بگذارند تا با مصدومیت یا بیماری وارد رقابت‌ها شوند.

 
یحیی برنامه 5هفته ابتدایی را گرفت
 برنامه 5 هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر مشخص شد و حالا کادر فنی پرسپولیس می‌تواند برنامه تمرینات را بر اساس تاریخ و ساعت این بازی‌ها و محل برگزاری بازی تعیین کند. اولین بازی فصل سرخ‌ها در تهران و ساعت 19:30 پنجشنبه هفته بعد 12 مرداد مقابل آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد. شش روز بعد پرسپولیس در تبریز باید مقابل تراکتور بازی کند که این بازی ساعت 18 برگزار خواهد شد. بازی هفته سوم سرخ‌ها پنجشنبه 26 مرداد ساعت 19:30 در تهران مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌شود. جمعه 3 شهریور بازی هفته چهارم در اهواز مقابل فولاد برگزار می‌شود که به خاطر گرمای هوا این بازی ساعت 21:30 برگزار می‌شود. جالب اینکه بازی بعدی یعنی دیدار با استقلال هم که جمعه 10 شهریور برگزار خواهد شد ساعت 21 در تهران شروع می‌شود.

 
صدور حکم بطلان قرارداد با کارگزار
حکم بطلان قرارداد باشگاه پرسپولیس و کارگزارش و الزام به پرداخت خسارات دادرسی صادر شد.
به دنبال طرح دعوا از طرف باشگاه پرسپولیس به‌عنوان یک وظیفه قانونی جهت حفظ منافع شرکت و سهامداران و جلوگیری از اتلاف منابع بیت‌المال، مرجع قضایی مستندات و مدارک طرفین را بررسی کرده و در نهایت به جهت فقدان سمت امضا کننده قرارداد و عدم رعایت ضوابط آمره در قراردادهای دولتی حکم بر بطلان قرارداد و الزام به پرداخت خسارات دادرسی صادر شده، البته لازم به ذکر است رأی مذکور در مرحله بدوی بوده و پس از قطعیت لازم‌الاجرا خواهد شد. باشگاه پرسپولیس دارای مطالبات قابل توجه به علت غیرقانونی بودن قرارداد و دریافت‌ها و برداشت‌های طرف مقابل داشته که به‌دنبال پرونده حاضر در خصوص این موارد هم اقدام خواهد شد.

 
رونمایی از اسپانسر
باشگاه پرسپولیس به‌عنوان قهرمان دو جام داخلی فصل گذشته و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر دارد برای فصل پیش رو شرایط خاصی را برای اسپانسر یا در واقع حامی مالی خود در نظر بگیرد. در همین راستا چند شرکت معتبر پیشنهاد همکاری با باشگاه پرسپولیس را داده‌اند که یکی از آنها نیز شرکت ایرانسل است. درویش به همراه برخی از مسئولان اقتصادی باشگاه پرسپولیس اخیراً نشست‌هایی را با شرکت‌های اشاره‌شده داشته‌اند و قرار است شرایط‌ هر یک از این شرکت‌ها در جلسه آینده هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی شده تا تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

جستجو
آرشیو تاریخی