صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

قراردادها چطور به فضای مجازی می‌رود؟
سکوت باشگاه استقلال جایز نیست

بعد از عقد قرارداد آریا برزگر با باشگاه استقلال برگه‌ای از قرارداد این بازیکن جوان در فضای مجازی دست به دست شد که روی آن درباره جزئیات توافق باشگاه استقلال و صنعت نفت آبادان و همچنین میزان دریافتی بازیکن مطالبی نوشته شده بود. اینکه چطور قراردادها از داخل باشگاه استقلال به برخی کانال‌های فعال که مجوز کار ندارند می‌رود جای شگفتی دارد اما از آن شگفت‌آور‌تر سکوت باشگاه استقلال در مقابل انتشار قراردادها است که در روزهای اخیر بارها اتفاق افتاده است. قبل از اینکه قرارداد برزگر در اختیار یک کانال مجهول‌الهویه قرار بگیرد، قرارداد بازیکنانی همچون مهدی‌پور نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود و باشگاه استقلال آنجا نیز سکوت کرد. بدون شک اگر این رویه ادامه پیدا کند، دیگر هیچ‌یک از بازیکنان نمی‌توانند به مخفی ماندن قراردادهای خود با باشگاه‌ها اطمینان داشته باشند. البته این مسأله بیشتر حول بازیکنان استقلال می‌گردد و حتی کمتر شاهد انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس هستیم. حال باشگاه‌های سپاهان، گل‌گهر و تراکتور به جای خود که هرگز قرارداد آنها رسانه‌ای نشده است.
 

شکایت از استقلال

روز گذشته کمیته انضباطی حکمی را علیه باشگاه استقلال اعلام کرد که مربوط به شکایت علیرضا فلاحی نوده است. کمیته انضباطی باشگاه استقلال را به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم کرده است.


یاسین سلمانی از دست استقلال رفت؟

یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات خبرهای زیادی از او شنیده شده یاسین سلمانی است. این بازیکن همزمان مورد توجه باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دارد و دو تیم تلاش بسیاری می‌کنند تا او را به خدمت بگیرند. در حالی که هم استقلال و هم پرسپولیس فهرست خود را تکمیل کرده‌اند اما همچنان احتمال حضور این بازیکن در یکی از این دو تیم وجود دارد و البته باشگاه استقلال با توجه به نیاز بیشتر در تلاش است هر طور شده سلمانی را جذب کند که تا کنون موفق نشده است. همزمان با این تلاش خبرهایی درباره حضور سلمانی در لیگ روسیه نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شد باشگاهی از روسیه خواهان جذب سلمانی شده که اگر اینطور شود، سلمانی نیز از کف استقلال خواهد رفت. با توجه به اینکه جواد نکونام روی جذب این بازیکن تأکید کرده مدیران باشگاه استقلال باید به سرعت در مسیر عقد قرارداد با این بازیکن قدم بردارند. تا کنون نقل و انتقالات استقلال هرگز مطلوب پیش نرفته و نگرانی بسیاری به آینده این تیم وجود دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی