صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

نوازی تنها دلخوشی سرمربی جدید
بدنساز نیامده، نکونام تمرین می‌دهد
استقلال همچنان بدنساز ندارد. با اینکه به روزهای ابتدایی لیگ برتر نزدیک می‌شویم و استقلال باید خودش را برای ماراتن بزرگ لیگ برترآماده کند، اما هنوز این تیم نتوانسته بدنساز بیاورد.
قرار بود سسما اسپانیایی کار بدنسازی استقلال را برعهده بگیرد اما او هنوز به تمرینات استقلال نیامده است و خود نکونام مأمور تمرین دادن تیم استقلال است. بدون شک تا کنون در فصول لیگ برتر هیچ مربی به تنهایی نکونام در استقلال نبوده است و این مربی با مشکل بی‌شمار استقلال تنها مانده است. شاید حضور بازیکنان قدیمی تیم استقلال مثل نوازی او را برای حضور در این تیم دلگرم کند. نوازی یکی از استقلالی‌های محبوب است که بعد از سال‌ها به تیم خودش برگشته و حضور او می‌تواند بر جذابیت‌های نیمکت این تیم اضافه کند. بازیکنی که سال‌ها در ترکیب استقلال خوش درخشید و به بازوبند کاپیتانی آبی‌ها نیز رسید به واسطه سانترهای خط‌کش‌مانند خود معروف بود. ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی نوازی به حدی دقیق بود که هر بار پشت توپ‌های ارسالی می‌رفت، مدافعان حریف به طرز چشمگیری خطر را احساس می‌کردند.
او حالا در قامت مربی به استقلال برگشته و در کادر فنی جواد نکونام حضور دارد. بی‌شک با حضور نوازی در کادر فنی استقلال انتظار از وینگرها و مدافعان کناری این تیم بالاتر می‌رود. او که در دوران بازی به «محمد بکهام» معروف بود، تجربیات خود را در اختیار بازیکنان استقلال قرار می‌دهد و وظیفه اصلی‌اش کار کردن با نفرات کناری
است.


تکذیب بدهی  200میلیاردی به سازمان لیگ
چندی پیش فرشید سمیعی عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد قراردادهای فصل جدید، گفت:«تا 200 میلیارد بدهی سال گذشته پرداخت نشود هیچ قراردادی برای تیم جدید ثبت نمی‌شود. برنامه کوتاه مدت هست که تا 10 مرداد باید انجام شود. بعد از آن به برنامه‌های بلند مدت می‌رسیم.»  سمیعی در مورد برنامه‌های کوتاه مدت هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت:«با چند اسپانسر صحبت شده تا با بهترین آنها قرارداد بسته شود و مبالغ واریز شوند. از چند جهت و چند نفر این کار را انجام می‌دهند تا پیش پرداخت‌ها پرداخت و قراردادها منعقد شود.»  اما چند روزی از این ادعا نگذشته که خود استقلالی‌ها با تکذیب بدهی 200 میلیاردی به سازمان لیگ مدعی هستند بدهی آنها به سازمان لیگ کمتر از این حرف‌ها است و در تلاش هستند این بدهی را هر چه زودتر پرداخت کنند تا شرایط ثبت قرارداد بازیکنان استقلال مهیا شود. زمان به سرعت باد برای استقلال می‌گذرد و این تیم همچنان غرق در مشکلات است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی