صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

آینده طارمی همچنان در ابهام تغییر مسیر، از ایتالیا به انگلیس

مهدی طارمی روزهای عجیبی را سپری می‌کند. با اینکه او تمرینات پیش‌فصل خود را با پورتو آغاز کرده اما هر لحظه احتمال شنیدن خبر جدایی او از باشگاه پرتغالی وجود دارد. میلان مشتری او بود و حالا که این انتقال منتفی شد، شاید مهدی مسیر دیگری را برگزیند.
 

پورتو کوتاه نمی‌آید
ماجرای طارمی و میلان با وجود علاقه‌مندی طرفین در نهایت منجر به عقد توافقنامه میان دو باشگاه نشد، چرا که پورتو برای آزاد کردن مهاجم ایرانی خود که آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال است، مبلغ ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار را‌ طلب ‌کرد؛ مبلغی که البته در مقایسه با مبلغ خرید آقای گل فصل پیشتر پرتغال (داروین نونیز) که لیورپول او را از بنفیکا به بندر برد، عدد بسیار پایین‌تری محسوب می‌شود اما شاید مسائل دیگری در این مسأله دخیل بوده‌اند. در نهایت طارمی فعلاً در پورتو به کار خود ادامه خواهد داد، مگر آنکه مشتری جدیدی برای او یافت شود؛ یک مشتری دست به نقد که بتواند مبلغ مدنظر باشگاه پورتو را روی میز بگذارد. در نظر داشته باشید که پورتو حتی در صورت فروش طارمی به سختی خواهد توانست با این عدد بازیکنی به کیفیت او را به خدمت بگیرد؛ بنابراین آنها نیز از موضع خود درباره این بازیکن کوتاه نمی‌آیند، حتی اگر او در پایان فصل با عدد صفر به تیم دیگری ملحق بشود.
 

پایان قطعی  رؤیای میلان
لوکا بیانچین، خبرنگار ارشد لاگاتزتا دلو اسپورت، پرتیراژترین روزنامه فوتبال ایتالیا، تأکید کرد که رؤیای انتقال طارمی به میلان به صورت قطعی به پایان رسیده است. این باشگاه ایتالیایی به سرعت سناریوی جدیدی را روی میز قرار خواهد داد. البته هنوز فصل نقل و انتقالات اروپا ادامه دارد و شاید با توجه به سابقه فوق‌العاده طارمی در فوتبال پرتغال، این اعتماد به او صورت بگیرد تا یک باشگاه دیگر او را از پورتو جدا کند.
 

تغییر مسیر به سوی انگلیس
نام طارمی در رسانه‌های انگلیسی نیز به عنوان یکی از جایگزین‌های احتمالی هری کین در تاتنهام مطرح شده بود که البته این مسأله کمی دور از ذهن خواهد بود. با این حال با جابه‌جایی مهاجمان، احتمال استخدام طارمی همچنان برقرار است. البته میلان و طارمی خبر وسوسه‌برانگیزتری بود که با توجه به جمیع جهات و شرایط، شاید این باشگاه ایتالیایی بهترین انتخاب برای مهدی طارمی محسوب می‌شد. دین جونز، روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی مدعی شده در صورتی که الکساندر میتروویچ، ستاره تیم ملی صربستان و فولام، به الهلال بپیوندند، مهدی طارمی یکی از هدف‌های اصلی نقل و انتقالاتی آنها خواهد بود. این در حالی است که برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که طارمی یکی از گزینه‌های مدنظر زنبق‌های سفید است. ساشا تاوولیوری، روزنامه‌نگار بلژیکی، مدعی شده که از هفته گذشته تاتنهامی‌ها مهدی طارمی، ستاره بوشهری پورتو را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی هری کین تحت نظر دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی