صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

 

پورعلی‌گنجی چشم انتظار بازگشت آقا کریم
مرتضی پورعلی‌گنجی ضمن انتشار عکس دسته جمعی از تیم فصل قبل پرسپولیس که با همه نفرات گرفته شده بود نوشته: «آن روز، خوب در ذهنم مانده. وقتی قرار شد عکس دسته‌جمعی بگیریم همه ذوق داشتیم؛ از اینکه قرار است در تاریخ پرسپولیس ماندگار شویم. رویاهای بزرگی در سر داشتیم، رویاهای بزرگ برای تیمی که باید همه جام‌ها را می‌آورد و حالا چه خنده شیرینی داریم وقتی به یاد می‌آوریم که ما توانستیم...
افسوس بزرگ این قاب برای من، دوستانی است که راهشان از پرسپولیس جدا شد اما در قلب طرفداران خواهند ماند و دوست همیشگی ما خواهند بود. دوست دارم دوباره بگویم که همه ما علاقه‌مند به بازگشت آقا کریم هستیم و تردیدی نیست که با حضور او، تیم قدرتمندتر و هواداران خوشحال‌تری را خواهیم داشت.
چند هفته پیش، تمرینات را هم شروع کردیم و به سوی فصل جدید حرکت می‌کنیم. در این یک سال از نزدیک دریافتم که هر تمرین در پرسپولیس یک بازی رسمی است و هر بازی، یک جام مهم. باید همیشه خوب باشم، باید همیشه ببریم، باید همیشه این پرچم را بالا نگه داریم.»


یک بازی تدارکاتی در فاصله 6 روز تا بازی با ایرالکو
پرسپولیس روز 12 مردادماه در هفته اول لیگ بیست و سوم باید مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود که این مسابقه در تهران برگزار خواهد شد. در عین حال با وجود اینکه تصور می‌شد دیدار مقابل صنعت نفت آبادان آخرین بازی تدارکاتی تیم یحیی قلب از شروع فصل جدید باشد اما گفته می‌شود سرخ‌ها آخر همین هفته یک بازی دیگر هم خواهند داشت و با 5 بازی تدارکاتی وارد فصل تازه می‌شوند. این بازی احتمالاً جمعه برگزار خواهد شد اما هنوز حریف سرخ‌ها مشخص نیست البته باز هم یک تیم لیگ برتری خواهد بود که در بین حریفان 5 هفته نخست سرخ‌ها نباشد.


رادو منتظر 40 هزار دلار
بوژیدار رادوشویچ دیروز درباره دریافت قسط چهارم مطالباتش از پرسپولیس گفت: تا این لحظه ۱۶۰ هزار یورو از پولم را دریافت کردم و ۴۰ هزار یورو به حسابم نیامده است. آخرین فرصت برای پرداخت قسط سوم مطالباتم ۱۵ جولای بود، اما با گذشت هفت روز از این تاریخ هنوز پولم به طور کامل در حسابم ننشسته است. وی افزود: در مورد تأخیر پرسپولیس با وکیلم صحبت خواهم کرد و بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرم. چیزی که مشخص است باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر پول من را پرداخت نکرده است.


ایمن حسین رد شد
این روزها و در پی جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی فیلم‌های متعددی از بازی مهاجمان مختلف خارجی را دریافت کرده و به آنالیزورهایش سپرده است که با دقت و وسواس آن را به تماشا بنشینند.آنالیزورهای پرسپولیس گزارش داده‌اند که سبک بازی ایمن حسین عراقی به‌شدت شبیه به لئاندرو پریراست. مهاجمی که انعطاف بدنی زیادی ندارد و خیلی هم گلزن نیست! بر همین اساس سرمربی پرسپولیس اصلاً او را در لیست خرید خود قرار نداده است اما ظاهراً برخی‌ها علاقه دارند برای این مهاجم عراقی تبلیغ کنند بلکه بتوانند او را به تیم دیگری منتقل کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی