صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

نقل و انتقالات

 

مهاجم کنگویی به پرسپولیس معرفی شد
در روزهای اخیر چند مهاجم خارجی به پرسپولیس پیشنهاد شده‌اند تا در صورت جلب نظر یحیی گل‌محمدی با قرمزها قرارداد امضا کنند. بنیک آفوبه، مهاجم سابق تیم‌های آرسنال، ولور همپتون، بورنموث، استوک سیتی و ترابزون اسپور یکی از مهاجمانی است که به پرسپولیس پیشنهاد شده است. این مهاجم 30 ساله کنگویی فصل گذشته در تیم حتا امارات حضور داشت و در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون و دویست هزار یورو ارزش دارد. گفته می‌شود همان مدیر برنامه‌ای که یورگن لوکادیا را به پرسپولیس آورد این مهاجم را معرفی کرده است.
 

مهاجم جوان هوادار در رادار پرسپولیس
گفته می‌شود سعید سحرخیزان مهاجم 20 ساله تیم هوادار در آستانه توافق نهایی با پرسپولیس قرار دارد. این مهاجم که در تیم ملی جوانان حضور داشت و حالا عضوی از تیم امید ایران به حساب می‌آید در طول فصل گذشته خیلی کم در تیمش بازی کرد و تنها 7 بار به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت که دو بار از این تعویض‌ها هم دقیقه 90 اتفاق افتاده بود. با این حال یک اتفاق باعث شد تا در آخرین بازی فصل سحرخیزان به یکباره خودی نشان دهد و حالا مشتری‌ای مثل پرسپولیس داشته باشد. این بازیکن در دقیقه 14 بازی آخر تیمش در لیگ قبل جای هم‌تیمی مصدومش وارد زمین شد و هت‌تریک کرد. او با 170 دقیقه بازی در طول فصل و ثبت سه گل بهترین آمار از نظر تعداد گل نسبت به دقایق حضور در میدان را دارد .
 

بازیکن تونسی برای دفاع چپ
دیگر بازیکنی که برای حضور در پرسپولیس به گل‌محمدی پیشنهاد شده مرتضی بن‌اوئانس مدافع چپ ۲۹ ساله اهل کشور تونس است که فصل قبل عضو تیم فوتبال کاسیم پاشا ترکیه بوده است. بن‌اوئانس سابقه ۶ بازی ملی را داشته و ارزش ۱.۵ میلیون یورویی در ترانسفر مارکت دارد. در حال حاضر پرسپولیسی‌ها پس از انجام ۳ خرید جدید و تمدید قرارداد ۴ بازیکن خود، برای جذب نفرات جدید باید فهرست بازیکنان بزرگسال خود را خالی کنند. به همین منظور برای خالی کردن جا باید چند بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند.
 

یحیی، علیپور مصدوم را نمی‌خواهد
در شرایطی که گفته می‌شد علی علیپور یکی از گزینه‌های جدی حضور در خط حمله پرسپولیس است اما جدا از ماجرای قرارداد و اینکه او به باشگاه پرتغالی‌اش متعهد است مشکل دیگری هم برای پیوستن به پرسپولیس وجود دارد. ظاهراً علیپور همچنان مصدوم است و سه ماه دیگر شرایط بازی پیدا خواهد کرد. همین مسأله باعث شده تا یحیی با در نظر گرفتن اینکه علیپور خیلی دیر آماده می‌شود و شاید برای شروع فصل تازه لیگ قهرمانان آماده نباشد علاقه‌ای به بازگرداندن او نشان نداده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی