صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

 معرفی ستاره‌های جدید فلسفه باشگاه پیکان
حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد وضعیت تیمش و ادامه سیاست‌های این باشگاه می‌گوید: «در فصل گذشته، به کمک تیم جوانی که داشتیم، توانستیم سهمیه حضور در لیگ برتر را حفظ کنیم. عملکرد تیم ما مورد توجه منتقدان هم قرار گرفت؛ به خصوص در نیم‌فصل اول که موفق شدیم از هر سه مدعی قهرمانی، امتیاز کسب کنیم. سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم. میدان دادن به جوان‌ها و ایجاد فضای رشد و پیشرفت آنها، شیرین و در عین حال دشواری‌هایی به همراه دارد اما از وظیفه ذاتی خود کوتاه نمی‌آییم. در این فصل نیز با یک مربی جوان و تیمی پرانگیزه همراه با آرایشی جدید وارد عرصه رقابت می‌شویم. طبق اصول حرفه‌ای بر اساس خواسته و لیست مکتوب کادرفنی اقدام به تمدید قرارداد یا جذب بازیکن کرده‌ایم و امیدواریم موفقیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.»
 

بازیکن آبادانی در گرمای خوزستان به کما رفت
افتتاحیه مسابقات از ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه هفته گذشته در هوای بسیار گرم آبادان بین تیم‌های کیانوش و پدیده برگزار شد که اواسط بازی در نیمه اول «احسان نجات یوسفی» از تیم کیانوش به یکباره نقش بر زمین می‌شود. این نوجوان به دلیل ایست قلبی به بیمارستان شرکت نفت آبادان منتقل می‌شود. او سپس به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال پیدا می‌کند ولی اکنون به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری در کما به سر می‌برد. بعد از این اتفاق تلخ که با انتقاد زیاد نسبت به برگزاری مسابقات در ساعت گرم هوای خوزستان همراه بود، هیأت فوتبال خوزستان برگزاری مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال استان را به دلیل گرمای شدید هوا، تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 

رضا اسدی و پایان شایعات
دو روز گذشته بود که انتشار عکس‌هایی از اولین تمرین سپاهان پس از بازگشت از اردوی ترکیه و نبودن رضا اسدی شایعاتی را درباره آینده این بازیکن ایجاد کرد. براساس این حواشی این گمانه‌زنی تقویت شده بود که رضا اسدی به دلیل مبلغ قراردادش امکان حضور در سپاهان را ندارد و بزودی و پیش از پایان فصل به تیم دیگری خواهد پیوست. این اخبار و شایعات اما خیلی زود با واکنش مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان مواجه شد و او دلیل غیبت اسدی در تمرین صبح روز گذشته را صلاحدید مورایس و کادر فنی برای حضور این بازیکن در سالن وزنه عنوان کرد. ساعاتی پس از این شایعات که یک بار دیگر باشگاه سپاهان را کانون توجهات کرده بود، روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار قاب‌هایی از تمرین صبح روز شنبه 31 تیر ماه که مشخص است توجه ویژه عکاس باشگاه بر رضا اسدی بوده، به طور کلی به اخبار جدایی و حواشی پیرامون این خرید جدید طلایی‌پوشان پایان داده است.

جستجو
آرشیو تاریخی