خبر و مصاحبه

به دلیل مصدومیت و ادامه درمان
ارسلان کاظمی و رسول مظفری به تهران برگشتند
ارسلان کاظمی و رسول مظفری به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا اردوی تیم ملی در ترکیه را ترک کردند تا در تهران به درمان مصدومیت خود بپردازند. این دو بازیکن به دلیل مصدومیت به بازی دوستانه با لبنان هم نمی‌رسند، بنابراین با درمان مصدومیت خود در بازگشت تیم ملی به تهران به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.


خوزستان، قهرمان هندبال ساحلی کشور شد
مسابقات هندبال ساحلی کشور با قهرمانی خوزستان به پایان رسید. هندبالیست‌های خوزستانی در فینال این رقابت‌ها با نتیجه ۴۹ بر ۲۳ نماینده اصفهان را شکست دادند و مقام قهرمانی را کسب کردند. نمایندگان هرمزگان، اصفهان (دو تیم)، بوشهر، کاشان و خوزستان، شش تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودند.


تبریز، میزبان هاکی‌بازها
دومین اردوی تیم‌ ملی هاکی چمنی آقایان کشور، به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی هاکی چمنی مردان، برای حضور در مسابقات انتخابی جام‌جهانی که شهریورماه در عمان برگزار می‌شود، به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. برای حضور در این اردو محمدعلی ملک‌احمدی، سرمربی تیم ملی ۲۰ بازیکن را از استان‌های مختلف به این اردو دعوت کرده است. همچنین سلیم خالد مربی بین‌المللی پاکستانی نیز در این اردو به‌عنوان مربی،  تیم‌ ملی را همراهی می‌کند. این اردو یکم تا ۱۰ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.


حامد امیری: از ایران علیه من ایمیل زدند
پارادوومیدانی کار ایران از اتفاقاتی که در پاریس رخ داد، پرده برداشت. حامد امیری درباره تغییر کلاس‌بندی‌ای که در قهرمانی جهان رخ داد؛ گفت: «در قهرمانی جهان متوجه شدم شیطنت‌هایی علیه من صورت گرفته و فردی از داخل کشور نامه‌ اعتراض‌آمیزی به IPC نسبت به کلاس من زده مبنی بر اینکه قدرت بدنم نسبت به این کلاس بیشتر است. البته من منکر این موضوع نیستم چون در مسابقات وزنه زمان پرتاب صفحه آهنی روی میزم به اندازه ۱۰ سانت بلند می‌شد و همین مسأله سبب شد تا رکورد خود را نتوانم به ثبت برسانم. اما برای من چیزی که جای تعجب داشت این بود که برخی قبل از شرکت در مسابقات دست به کار شده بودند تا مانع حضور من در این رقابت‌ها شوند.»  امیری ادامه داد: «موضوع دیگر که برای من تعجب‌آور بود استوری برخی از دوستان در حیطه مربیگری قبل از شروع مسابقات بود که قرار شد بعد از بازگشت کاروان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین این موضوع را پیگیری کند. واقعاً زشت است من که به عنوان نماینده ایران و عضو تیم ملی قرار بود در مسابقات شرکت کنم، هموطنم قبل از شروع مسابقات استوری علیه من بگذارد تا از نظر روحی به هم بریزم و مسابقه‌ام را خراب کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی