صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

بازتاب

پایان ماجرای بدهی به یامگا
درحالی که زمان اندکی تا پایان مهلت پرداخت بدهی کوین یامگا باقی مانده بود، باشگاه استقلال سرانجام توانست مبالغ مورد نظر این بازیکن را تأمین کند. اگر باشگاه استقلال در پرداخت بدهی به یامگا ساعاتی از خود تأخیر به خرج می‌داد این بازیکن می‌توانست به طور یکطرفه قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند اما سرانجام مبالغی تأمین شد تا در اختیار این بازیکن فرانسوی قرار بگیرد. بدون شک اگر یامگا نیز در وضعیتی قرار می‌گرفت که می‌توانست قراردادش را با استقلال فسخ کند و برود،  باشگاه استقلال با مصائب بیشتری در این برهه حساس مواجه می‌شد اما درنهایت 60 هزار دلار بابت بدهی فصل پیش و همچنین 100 هزار دلار بابت پیش پرداخت فصل آینده به این بازیکن پرداخت شد تا یامگا با خیال آسوده برای استقلال به بازی بپردازد. یامگا روز گذشته به مانند دیگر بازیکنان در مرکز ایفمارک حضور یافت تا مشخص شود تمام مشکلات مالی‌اش با باشگاه استقلال برطرف شده است.

 
تست استقلال در ایفمارک
طبق روال برنامه پیش فصل بازیکنان استقلال باید به مانند دیگر تیم‌ها در مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک حاضر شوند. به همین دلیل بازیکنان استقلال نیز به همراه اعضای کادر فنی صبح دیروز در این مرکز حاضر شدند تا تست‌ها و معاینات پزشکی پیش از شروع لیگ بیست و سوم را پشت سر بگذارند و وضعیت بدنی آنها برای فصل جدید به طور دقیق بررسی شود. تست‌های گرفته شده از بازیکنان اعضای تیم شامل شرح حال،  آزمایش خون،  تست ورزش،  اکو قلب،  چکاپ ساختار بدنی و مفاصل،  تغذیه (توصیه‌های غذایی)،  معاینه چشمی،  سونوگرافی و... است. دلیل تست‌گیری با این وسعت جلوگیری از مصدومیت‌های آنی بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی در جریان بازی‌های لیگ برتر است. اگر در آزمایش‌ها مشکلی دیده شود به کادر پزشکی تیم‌ها اطلاع داده خواهد شد تا اقدامات پیشگیرانه را در این راستا انجام دهند.

 
طعنه حیدری به فتح الله‌زاده
خسرو حیدری که فصل پیش در کادر فنی استقلال به عنوان دستیار حضور داشت مدعی شده مدیران سابق استقلال با ریکاردو ساپینتو رو بازی نمی‌کردند. اشاره خسرو حیدری به علی فتح الله‌زاده است. او گفته: «ساپینتو هر اخلاقی داشت رو بود و بازیکنان عاشقش بودند ولی مدیران استقلال با او رو بازی نمی‌کردند.» حیدری حتی مدعی شده که چند بار ساپینتو و فتح‌الله‌زاده را با هم آشتی داده است. البته این موضوعی نیست که اصحاب رسانه‌ ازآن اطلاع نداشته باشند و همگان در جریان اختلاف مدیر و سرمربی سابق بودند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی