صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

اولین پیروزی کلباء در اسلوونی
تیم فرهاد روحیه گرفت
تیم فوتبال اتحاد کلباء که اردوی پیش فصل خود در اسلوونی را برگزار کرده است، در نخستین بازی تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی شد. در این بازی، شاگردان مجیدی توانستند به لطف هت‌تریک فهد باروت، بازیکن جوان و 23 ساله خود، از سد تیم الجوتومیر اسلوونی گذشته و در اولین مسابقه تدارکاتی خود برنده از زمین خارج شوند. قرار است تیم اتحاد کلباء در اردوی اسلوونی، سه بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار کند و سپس برای از سرگیری اردوی پیش فصل به امارات بازگردد. اتحاد کلباء به مربیگری فرهاد مجیدی، باید در نخستین هفته از رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، به مصاف شارجه برود.


دلیل جذب قلی‌زاده توسط لخ پوزنان
جان‌سخت و دارای تجربه بین‌المللی
علی قلی‌زاده با حضور در تیم لهستانی، رکورد نقل و انتقالات این تیم را شکست و به چهره نخست باشگاه لخ پوزنان تبدیل شد؛ بازیکنی که شاید اگر خوش‌شانس بود، حالا می‌توانست به عنوان گلزن جام جهانی، درآمد بیشتری را هم به دست بیاورد اما نمایش‌های او در شارلروا و تکنیک نابش در تیم ملی کافی بود تا لخ پوزنان هرچه می‌تواند، برایش هزینه کند.
حالا توماس رژسا، مدیر ورزشی این باشگاه، در مورد چرایی جذب قلی‌زاده و صرف هزینه برای او گفته است: «هدف ما این بود که بازیکنی باتجربه برای پست وینگر جذب کنیم، بازیکنی که به سادگی تسلیم نشود، تجربه بین‌المللی داشته باشد و به تیم ما کیفیت بدهد. قلی‌زاده بازیکنی است که سابقه حضور در تورنمنت‌های بزرگ با تیم‌ ملی ایران را دارد و چند فصل هم در لیگ بلژیک آبدیده شد و حالا قرار است نقش یک ستاره را در این تیم ایفا کند.» جالب اینکه با انتقال علی قلی‌زاده، حالا توماس رژسا می‌گوید که اسمیت، ستاره مدنظر سرمربی این تیم دیگر راهی لخ پوزنان نخواهد شد تا قلی‌زاده آخرین ستاره خریداری شده توسط این تیم لقب بگیرد.


مهاجم یونیون بلژیک در راه لورکوزن
ترافیک در خط حمله کارگرها
با سفر مهاجم ایرانی بایر به آلمان، او در تمرینات بدنسازی تیمش حاضر شده و زیر شلاق مربیان فیتنس و بدنسازی لورکوزن به کم کردن کیلوهای اضافی و روی فرم آمدن برای فصل سخت پیش رو مشغول است. آزمون در سالی که توقعات از لورکوزن تا حد زیادی بالا رفته و آنها حتی برای رقابت با بایرن وارد بوندس‌لیگا می‌شوند، باید در نهایت آمادگی باشد تا جایگاه ثابتی در این تیم پرستاره داشته باشد. تصاویر منتشر شده توسط تیم رسانه‌ای لورکوزن، سردار را در حال شوخی و خنده در جدی‌ترین روزهای تمرینی نشان می‌دهد؛ چیزی که در ذات اوست و رفتار متفاوت او را در هر شرایطی نشان می‌دهد. البته لورکوزن در حال مذاکره برای جذب مهاجم رویال یونیون بلژیک هم هست و همین مسأله کمی رقابت را در خط حمله لورکوزن فشرده می‌کند؛ موضوعی که قطعاً باعث به وجود آمدن ترافیک در خط حمله کارگرها می‌شود.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی