صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

القادسیه عربستان؛ دومین حریف تدارکاتی نساجی
تیم فوتبال نساجی در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم القادسیه عربستان می‌رود. این بازی امروز و در ششمین روز اردوی شاگردان سیدمهدی رحمتی در کمپ گرین‌پارک کاراتپه استانبول برگزار خواهد شد. القادسیه در ترکیب خود از نفرات سرشناسی استفاده می‌کند؛ «ام‌بایه دیانه» با سابقه حضور در یوونتوس و گالاتاسرای، «مکس پاور» با سابقه چند فصل بازی در لیگ جزیره، «خوئل روبلس» در‌وازه‌بانی که در لیگ‌های جزیره و لالیگا به میدان رفته است و همچنین سابقه عضویت در تیم امید اسپانیا را دارد، «کریم عریبی» با سابقه بازی در لیگ فرانسه و حضور در تیم ملی الجزایر و … در ترکیب این تیم عربستانی به میدان می‌روند. نساجی چهارشنبه گذشته در نخستین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه به نتیجه تساوی بدون گل مقابل الخلیج عربستان رسید.


جذب بایرامی و تمدید با ثابت ایمانی
یکی از بازیکنان مؤثر پیکان در فصل گذشته، غلامرضا ثابت ایمانی بود. این بازیکن در هفته‌های اخیر با پیشنهادات زیادی مواجه بود و می‌توانست حضور در تیم‌های دیگر لیگ برتر را تجربه کند، اما در نهایت، پس از مذاکره با مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی تصمیم به ماندن گرفت. ثابت ایمانی از جمله هافبک‌های خلاق و تکنیکی لیگ است که به تازگی حضور در اردوی تیم ملی را هم تجربه کرده است و این موضوع می‌تواند انگیزه‌های زیادی برای حضوری پررنگ در فصل آینده به او بدهد. همچنین مهرداد بایرامی مهاجم سرشناس فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم‌های مختلف از جمله تراکتور، نساجی، آلومینیوم و... را در کارنامه دارد، پس از مذاکره با مدیران باشگاه، قرارداد دوساله خود با پیکان را به امضا رساند. این بازیکن، سابقه کار با رسول خطیبی را دارد و کادر فنی با شناخت کافی از عملکرد بایرامی، نسبت به جذب او، درخواست خود را به مدیریت باشگاه اعلام کرد که پس از طی مراحل مذاکره، مهرداد هم به جمع پیکانی‌ها اضافه شد.


مدیرعامل سابق چوکا خبر داد
صعود به لیگ آزادگان
با وجود اینکه تیم چوکای تالش در گیلان طرفدارهای خودش را دارد اما این تیم در فصل گذشته به لیگ دو سقوط کرد و حالا زمزمه‌های بازگشتش به دسته اول با خریدن امتیاز خوشه طلایی ساوه شنیده می‌شود. هادی صادقی، مدیرعامل اسبق چوکای تالش در این باره می‌گوید: «به من پیشنهاد دادند با تیم ساوه به عنوان مدیرعامل همکاری کنم و من گفتم شرایط آمدن به آنجا را ندارم. ابتدا بحث سپیدرود بود ولی شرایطش فراهم نبود اما وقتی چوکا سقوط کرد، بحث گرفتن امتیاز برای این تیم مطرح شد. یک سری مسائلی هست که هم به نفع چوکاست و هم به نفع آقای پرویزی و این اتفاق تا ۹۹ درصد تمام شده است. اگر شرایط در تالش مهیا باشد چوکا به لیگ یک برمی‌گردد. مشکل اصلی این تیم ایادی و مدعیان قبلی است.»

جستجو
آرشیو تاریخی