خبر

شروع اردوی فرنگی‌کاران جوان از اول مرداد
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و چهار برنز قهرمان آسیا شد و در بازگشت به ایران، استارت دور جدید تمریناتش را برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان از اول مرداد خواهد زد. این تیم دو اردوی 10 روزه در خانه کشتی خواهد داشت و در روزهای 27، 28 و 29 مرداد ماه در مسابقات جهانی لهستان روی تشک می‌رود.
علی احمدی‌وفا در 55 کیلو (برنز)، محمد عشیری در 60 کیلو (طلا)، رضا قیطاسی در 63 کیلو (برنز)، اهورا بویری در 67 کیلو (طلا)، محمدمهدی میری در 72 کیلو (نقره)، علیرضا عبدولی در 77 کیلو (برنز)، یاسین یزدی در 82 کیلو (برنز)، ابوالفضل چوپانی در 87 کیلوگرم (طلا)، امیررضا اکبری در 97 کیلو (طلا) و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم (طلا) ترکیب تیم آسیایی جوانان فرنگی را تشکیل دادند که از این جمع به احتمال فراوان با توجه به عملکرد نفرات در اردن در 3 وزن تغییر در ترکیب جهانی ایجاد می‌شود. امیررضا ده‌بزرگی و احمدرضا محسن‌نژاد از جمله نفرات اول دو وزن 60 و 63 کیلوگرم بودند که در مصاف رودررو و در چرخه از حریفان خود پیشی گرفته و در مسابقات جهانی کشتی می‌گیرند. در وزن 67 کیلوگرم نیز سعید اسماعیلی نفر اول جام تختی و دانیال سهرابی قهرمان امیدهای جهان کشتی‌گیران زیر 20 سال هستند که اکنون در چرخه تیم ملی بزرگسالان شانس همراهی تیم ملی در مسابقات پیش رو را دارند و با توجه به کارنامه قابل قبول اهورا بویری در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در این وزن هم به احتمال زیاد، بویری به جهانی لهستان اعزام می‌شود.
 

امیری جای نوربخش را در انستیتوی کشتی گرفت
مراسم تودیع و معارفه سرپرست انستیتوی کشتی روز گذشته در دفتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه سرپرست انستیتوی کشتی، دیروز و با حضور علیرضا دبیر رئیس و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد. در ابتدای این مراسم علیرضا دبیر در صحبت‌هایی از زحمات ناصر نوربخش سرپرست پیشین انستیتوی کشتی قدردانی و برنامه‌های این مرکز علمی، آموزشی کشتی را طبق سند راهبردی فدراسیون کشتی تبیین کرد. در ادامه رئیس فدراسیون کشتی با اهدای لوحی از ناصر نوربخش تقدیر به عمل آورد و حکم سرپرستی انستیتو را به جاسم امیری از قهرمانان اسبق کشتی فرنگی اهدا کرد.


پرهام پیشوا قهرمان لیگ پرورش اندام شد
پرونده دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با قهرمانی تیم پرهام پیشوا در شهر بابلسر مازندران بسته شد. مرحله نهایی دومین دوره لیگ بدنسازی با معرفی  ورزشکاران ۵ تیم راه یافته به مرحله نهایی در رشته‌های بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و فیتنس چلنج خاتمه یافت. در پایان تیم‌های پرهام پیشوا، VIP شمال و اکسیژن کرمانشاه کاپ‌های اول تا سوم را کسب کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی