استقلال

خستگی بازیکنان از تمرینات دو نوبتی
اغلب بازیکنان استقلال بابت انجام تمرینات دو نوبتی ابراز خستگی می‌کنند. معمولاً هر سال در این برهه تمرینات سخت بدنسازی برای بازیکنان در دستور کار قرار می‌گیرد که جواد نکونام نیز همین برنامه را پیش برده تا بدن بازیکنان در طول فصل با مشکل مواجه نشود. گرمای هوا نیز مزید برعلت می‌شود تا تمرینات طاقت‌فرسا‌تر شود. به خصوص اینکه استقلالی‌ها ناچارند در هر دو نوبت، تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذارند. با این حال نکونام قصد دارد در روزهای منتهی به شروع لیگ از شدت تمرینات بدنی بکاهد تا به اصطلاح بدن بازیکنان ول کند و آماده حضور در لیگ شوند. البته این شیوه بدنسازی فصل پیش با شدت بیشتری انجام شد و بسیاری از بازیکنان بابت آنچه ریکاردو ساپینتو در فصل بدنسازی رقم زد، گله داشتند و حتی عنوان شد که تا کنون چنین تمرینات سختی را تجربه نکرده‌اند.


موافقت با درخواست جدایی حامدی‌فر
باشگاه استقلال مخالفتی با جدایی امید حامدی‌فر ندارد. روز گذشته خبرهایی درباره جدایی این بازیکن به گوش رسید و باشگاه استقلال هم ممانعتی با این جدایی ندارد. گفته می‌شود حامدی‌فر نیز از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیشنهاد همکاری دریافت کرده است. حامدی‌فر در طول دوران حضورش در استقلال عملکردی متوسط داشت و هرگز نتوانست در این باشگاه چهره شود. شاید در سال‌های آتی حامدی‌فر با کسب تجربه بیشتر بتواند در استقلال به یک مهره کلیدی تبدیل شود. اما به هر حال باید این واقعیت را هم پذیرفت که چنین بازیکنی نتوانست از فرصت به دست آمده در استقلال به سود خود بهره بگیرد.


غلامی کاهش قرارداد را می‌پذیرد؟
باشگاه استقلال در مذاکراتی که با عارف غلامی داشته به این بازیکن اعلام کرده قادر نیست مبلغی بیشتر از 10 میلیارد تومان برایش هزینه کند. این پیشنهاد در حالی که به این مدافع داده شده که فصل پیش گران‌ترین بازیکن استقلال بود و پول قابل توجهی از این باشگاه دریافت کرد. برای فصل جدید اما دیگر آن دستمزد تکرار نخواهد شد و حتی باشگاه استقلال کاهش شدیدی به دستمزد این بازیکن اعمال کرده که البته غلامی تا به امروز این پیشنهاد را قبول نکرده است. از سویی اگر غلامی با استقلال قرارداد ببندد ممکن است مرادمند از استقلال جدا شود که در این شرایط قطعاً نکونام ناراضی خواهد شد چون مرادمند را بیش از غلامی قبول دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی