صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بازتاب

رشیدی: دو فصل قبل حسینی استقلال را قهرمان کرد
منصور رشیدی درباره تداوم حضور حسینی در استقلال این جمله را به زبان آورده است: «خوشحالم حسینی ماند و در این مدت خیلی نگران بودم که او از تیم جدا شود. بارها با مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفتم و خواستم این بچه را نگه دارند و سرمایه‌سوزی نکنند. استقلال برای اینکه حسینی، حسینی شود کم هزینه نداده و چرا باید در این مقطع که او با تجربه شده و کاپیتان تیم است کنارش بگذارند؟ کجای دنیا یک باشگاه با سرمایه‌اش این کار را انجام می‌دهد؟ خوشحالم که حسینی در تیم ماندگار شد.» رشیدی ادامه داد: «فکر می‌کنم او فصل قبل از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداشت و فصل قبل‌ترش که استقلال قهرمان شد ستاره تیم بود و به نظرم عامل اصلی قهرمانی استقلال حسینی بود. امسال هم با او صحبت کردم و تصمیم گرفته جبران کند و فکر می‌کنم امسال، سال حسینی باشد. به او گفتم سرش در کار خودش باشد و هر گلری هم که به استقلال آمد بماند و بدون حاشیه رقابت و تمرین کند. حتی اگر بیرانوند هم به استقلال می‌آمد حسینی می‌ماند و با او رقابت می‌کرد.»


تورس در تور نکو؟

 

 

 


باشگاه فولاد خوزستان در حالی از پایان قرارداد تورس با این باشگاه خبر داده و او را خارج از لیست خود اعلام کرده که در روزهای اخیر جواد نکونام مذاکراتی با این بازیکن داشت تا برای حضور در استقلال به توافق برسد. با توجه به اینکه نکونام با این بازیکن که سابق در اوساسونا توپ زده ارتباط مطلوبی دارد باید دید که در روزهای آتی آیا تورس با استقلال به توافق نهایی خواهد رسید یا اینکه جدایی این بازیکن از باشگاه فولاد خوزستان به منزله پایان او در فوتبال ایران خواهد بود؟ نکونام به جذب یک مهاجم خارجی تأکید کرده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند به هر شکل ممکن به درخواست جواد نکونام جامه عمل بپوشانند.


پایان علیرضا رضایی
فصل آینده علیرضا رضایی در استقلال جایی نخواهد داشت. این دروازه‌بان در فصلی که گذشت و البته دو فصل پیش؛ یعنی فصل قهرمانی استقلال در لیگ برتر، تلاش فزاینده‌ای در راستای تثبیت جایگاهش در استقلال از خود به خرج داد اما با وجود اینکه گاهی امیدوارکننده ظاهر شد در نهایت نتوانست اعتماد صد درصدی ایجاد کند و حالا در آستانه جدایی قطعی از استقلال قرار گرفته است. مسئولان استقلال ظاهراً با خالدآبادی توافقات نهایی را هم انجام داده‌اند و این دروازه‌بان که اکنون با تیم امید در ترکیه حضور دارد، به استقلال خواهد آمد. رضایی در طول دوران حضورش در استقلال نتوانست دروازه‌بان اطمینان‌بخشی
باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی