صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

جواب رد آزمون به پیشنهادهایی از ترکیه، عربستان، فرانسه و روسیه

عشق است بوندس‌لیگا

امیر اسدی
خبرنگار
 سردار آزمون در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهایی از چند لیگ اروپایی و آسیایی دریافت کرد اما در نهایت تصمیم گرفت در آلمان بماند و همچنان پیراهن بایر لورکوزن را بر تن کند. یک تیم عربستانی علاقه‌مند به جذب آزمون بود. آن هم در روزهایی که خیلی از ستاره‌های نامدار فوتبال جهان به این کشور آسیایی کوچ کرده‌اند. سردار اما پیشرفت و ادامه بازی در اروپا را به پول ترجیح داد و جوابش به این درخواست منفی بود.
همچنین یک تیم مشهور در فوتبال ترکیه سردار را نشان کرده بود اما آزمون ترجیح داد حداقل این فصل به پیشنهاد باشگاه مدعی سوپرلیگ ترکیه جواب «نه» بگوید. در روسیه هم که سردار همه ساله پیشنهادهای مالی فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کند اما در مقطع کنونی او تصمیمی برای بازگشت به لیگ روسیه ندارد. سردار در روسیه بهترین گلزن خارجی تمام ادوار محسوب می‌شود و البته عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را نیز به دست آورده. بنابراین امکان بازگشت به روسیه همیشه برای سردار وجود دارد و به همین دلیل شاید یکی از علاقه‌مندی‌های او در سال‌های آینده انتقال به یک تیم مدعی در این کشور باشد.
آزمون البته یک تیم فرانسوی را هم خواهان خود می‌دید اما با توجه به تولد فرزندش در ماه‌های آینده ترجیح داد در لورکوزن بماند و فوتبال خود را در بوندس‌لیگا ادامه بدهد. سردار در روزهای اخیر به اردوی لورکوزن اضافه شده و با انگیزه بالا مشغول آماده‌سازی است تا بتواند فصلی موفق را تجربه کند. او فصل قبل و با اینکه کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفت،  4 گل زد،  یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد تا ژابی آلونسو برای سال جدید هم نگاه ویژه‌ای به توانایی‌های او داشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی