صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

لقب جالب کالچومرکاتو به مهدی طارمی
حشره کوچک در میلان
بحث حضور مهدی طارمی در میلان تمامی ندارد و هر روز اخباری جدید در این رابطه به گوش می‌رسد. گفته می‌شود طارمی به توافق شخصی با میلان دست یافته و فقط مانده مبلغ رضایتنامه او که توسط روسونری به حساب پورتو واریز شود. سایت معتبر کالچومرکاتو که اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا را پوشش می‌دهد،  در گزارشی جالب به مهدی طارمی لقب عجیبی داد. کالچومرکاتو در این باره نوشت: «مهدی طارمی درست مانند حشره‌ای کوچک تمایل به برخورد با مدافعان دارد و این موضوع باعث می‌شود از آنها خطای پنالتی بگیرد.»
 

آزمون آماده شروع فصلی موفق
سردار-مارسی در یک بازی تدارکاتی
 پس از گذراندن تعطیلات در ایران و انجام تمرینات آماده‌سازی با استقلال،  سردار چند روزی است که به آلمان بازگشته و در روزهای اخیر نیز در تمرینات لورکوزن حضور پیدا کرده تا خود را برای فصل آینده آماده کند. مهاجم ایرانی بایر که در این تابستان شایعات زیادی در مورد آینده او و حضور در چند تیم اروپایی منتشر شده بود،  یکی از بازیکنان فعال تیمش در تمرینات بوده و نشان داده بی‌اعتنا به اخبار جدایی،  آماده آغاز یک فصل خوب و موفق است. آزمون که از چند روز دیگر به همراه بایر در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل برابر تیم‌هایی نظیر پادربورن،  سوسیه‌داد،  مارسی و وستهم به میدان خواهد رفت،  در تلاش است تا بتواند نظر مساعد آلونسو را در همین بازی‌های تدارکاتی به دست بیاورد. نکته جالب اینکه او در یکی از بازی‌های تدارکاتی باید به مصاف مارسی برود،  تیمی که در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب آزمون اقدام کرد و حتی شماره پیراهن سردار در این تیم نیز مشخص شده بود.  
 

پازلی که شاید تکمیل شود
فولام-طارمی  الهلال و میتروویچ
طی هفته‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر تمایل باشگاه‌هایی چون میلان و اینتر به جذب مهدی طارمی به گوش رسید و البته گفته شد باشگاه پورتو مبلغ 25 میلیون یورو برای صدور رضایتنامه طارمی‌طلب کرده که این مسأله موجب پیگیری مذاکرات برای کاهش رقم فوق شده است. به نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی کشورمان در فوتبال انگلیس هم مورد توجه قرار گرفته است. دین جونز،  خبرنگار مطرح فوتبال انگلیس در گفت‌وگو با پادکست «Fulhamish»،  به احتمال بالای جدایی الکساندر میتروویچ از فولام و پیوستن او به الهلال اشاره کرد. این خبرنگار گفت در صورتی که میتروویچ به باشگاه عربستانی ملحق شود،  فولام برای جذب مهدی طارمی تلاش می‌کند. میتروویچ که سال 2018 از نیوکاسل به فولام ملحق شد،  فصل گذشته در 28 مسابقه توانست 15 بار گلزنی کند و چهار پاس گل به هم‌تیمی‌های خودش بدهد. طارمی نیز با 22 گل زده عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را به دست آورد.

جستجو
آرشیو تاریخی